Publicitātes foto

Dzintars, Fructis, Nivea: kādus kosmētiskos zīmolus iecienījuši pircēji Latvijā 0

Kā liecina “Maxima Latvija” pārdošanas dati, iedzīvotāji arvien vairāk izvēlas iegādāties arī kosmētikas preces lielveikalā, netērējot laiku, lai dotos uz specializētajiem veikaliem. Kosmētikas produktu grupā būtiski pieaudzis pieprasījums svētku kosmētikas komplektiem, kas pārdoti par 37% vairāk nekā pērnā gada vasarā, sejas ādas kopšanas līdzekļiem (19%), kā arī dezodorantiem un parfimērijai (6%).

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Meļu un viltnieku reitings pēc zodiaka zīmes. Pēdējo vietu ieņem Strēlnieks, bet kurš ir pirmajā? 14
Ir vairāki iemesli, kāpēc Krievija nevēlējās, lai Rietumi to uzzina: okupanti, iespējams, piedzīvojuši līdz šim lielāko apkaunojumu 47
Saūda Arābijas prinči gatavojas dot sāpīgu triecienu Putinam. Vai Kremlim pietiks naudas, lai turpinātu karu? 156
Lasīt citas ziņas

Latvijas iedzīvotāji iecienījuši kā Latvijā, tā ārzemēs ražotus kosmētikas produktus. Populārākais sejas ādas kopšanas līdzeklis ir “Dzintars” sejas krēms normālai ādai “Nivea”, iecienītākais svētku kosmētikas komplekts ir šampūns un balzāms “Fructis goodbye damage”, bet dezodorantu un parfimērijas produktu vidū populārākais ir “LSS Waterproof Lilac stick” 45 gramu iepakojumā. “Maxima” veikalos pieprasījums ir audzis arī tādās kosmētikas produktu kategorijās kā dekoratīvā kosmētika un personiskās higiēnas līdzekļi.

“Lielveikali vairs nav tikai vieta, kur cilvēki iegādājas pārtikas produktus un ikdienai nepieciešamo, bet arī kosmētikas un parfimērijas līdzekļus. Izvērtējot iedzīvotāju iepirkšanās paradumus un meklējot jaunus, kvalitatīvus un iecienītus produktus, mēs regulāri dažādojam  produktu klāstu mūsu veikalos, šādi dodot iespēju cilvēkiem nopirkt iecienītākos produktus un  visu nepieciešamo vienuviet. Esam novērojuši, ka daiļā dzimuma pircējas iecienījušas Latvijā ražotu produkciju, tāpēc arī šogad piedāvājam virkni Latvijas ražotāju produkciju, kā, piemēram, ādas kopšanas līdzekļus no zīmola “Māra Naturals”, “BIO2 YOU” kosmētiku, matu kopšanas līdzekļus “Beauty Jar” un citus,” komentē Maxima Latvija” iepirkuma departamenta direktors Edvīns Lakstīgala.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai aicinātu Latvijas iedzīvotājus vairāk laika veltīt savas labsajūtas uzlabošanai, “Maxima Latvija” veikalos no 4. oktobra līdz 24. oktobrim noritēs Skaistuma festivāls. Šo dienu laikā iedzīvotāji varēs ne tikai iegādāties kosmētikas līdzekļus par īpašām cenām ar atlaidēm līdz pat 70%, bet lielākajos veikalos saņemt arī patīkamus pārsteigumus, konsultācijas par ādas un matu kopšanu un dzirdēt tādu ekspertu kā stilistu Gitas Šilderes un Kristas Timzes, modes žurnālistes Lindas Samsonovas, modes pazinēju Katrīnes Saulietes un Denisa Ševeļova  ieteikumus.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.