Arī aktieris Rihards Lepers “Narvesen” ieceru prezentācijā demonstratīvi izvēlas ātrās uzkodas.
Arī aktieris Rihards Lepers “Narvesen” ieceru prezentācijā demonstratīvi izvēlas ātrās uzkodas.
Foto – Dainis Bušmanis

Presei mazāk vietas 0


“Narvesen Baltija” vadītāja teic, ka šajā veikalu tīklā, tāpat kā visā pasaulē, samazinās pārdoto dienas un nedēļas laikrakstu daudzums, savukārt kāpj nišas žurnālu pārdošanas rādītāji. Preses izdevumu un pārtikas produktu pārdošana veidojot aptuveni vienādu īpatsvaru – 11 – 19%. “Narvesen”, redzot pieprasījumu pēc sviestmaizēm un salātiem, ko galvenokārt gatavo Latvijas uzņēmumos no Latvijas izejvielām, šajā gadā piedāvāšot vēl 30 jaunus produktus, tostarp, piemēram, rudzu maizi ar siļķi. Vairākos veikalos paplašinās telpas un izveidos ērtākas ēšanas zonas, kur varēšot arīdzan caurskatīt laikrakstus un žurnālus.

Reklāma
Reklāma
Dronu uzbrukumi naftas pārstrādes rūpnīcām Krievijā ir panākuši neiedomājamo – pasaules lielākajai naftas valstij sāk pietrūkt benzīna
Latvijai tuvojas aukstuma vilnis! Sinoptiķi par laiku jaunnedēļ 22
Uz gājēju pārejas gandrīz uzbrauc Valsts prezidentam 80
Lasīt citas ziņas

Latvijas Maiznieku biedrībā teic, ka sviestmaižu pārdošana ir nišas produkts, maiznieki ar to gatavotājiem nekonkurē. Piebildīšu, ka sviestmaizes “Narvesen” gatavo cits Latvijā reģistrēts uzņēmums ar Norvēģijas kapitālu – “Eurofood”.

G. Pavārs vērš uzmanību, ka cilvēki aizvien labprāt pērk dažādus mūzikas kompaktdiskus, vērojams arīdzan kāpums biļešu servisa pakalpojumiem un apdrošināšanai. Visvairāk pārdotais produkts auto kategorijā ir logu mazgāšanas šķidrums, ko ievērojami biežāk pērk ziemā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Ātrās ēdināšanas segmentu savās degvielas uzpildes stacijās palielinās arīdzan SIA “Virši – A”. Uldis Piekuss, uzņēmuma mazumtirdzniecības vadītājs teic, ka degvielas uzpildes stacija jau sen vairs nav tikai vieta, kur uzpildīt degvielu. “Arī mūsu šī gada pavasarī veiktā klientu aptauja norādīja, ka līdztekus degvielas uzpildei visbiežākie iemesli degvielas uzpildes staciju apmeklēšanai ir dzērienu, tajā skaitā kafijas, pirkšana, uzkodu iegāde, kā arī tualetes apmeklējums,” tā U. Piekuss. Viņš piebilst – arī “Virši – A” degvielas uzpildes staciju veikalos aizvien vairāk pieaug kafijas un kafijas dzērienu, kā arī ātro uzkodu un smalkmaizīšu pārdošanas daudzums. “Par iemeslu kafijas pārdošanas kāpumam varētu kalpot izveidotā sadarbība ar SIA “King Coffee Service”, kas no šā gada janvāra visā DUS sāka piedāvāt svaigi grauzdētu kafiju. Tas rosināja kafijas pārdošanas daudzuma pieaugumu par aptuveni 25 procentiem,” stāsta U. Piekuss.

UZZIŅA

Steidzīgais latvietis

* 57% Latvijas cilvēku sevi nodēvējuši par steidzīgiem,

* vissteidzīgākie Latvijā ir cilvēki aktīvā darba vecumā – no 25 līdz 54 gadiem,

* cilvēki ar augstāku izglītības līmeni un naudas ienākumiem sevi biežāk pieskaita steidzīgajiem,

* 82% Latvijas cilvēku atzīst – “laiks ir nauda, to nedrīkst bezmērķīgi izniekot”,

* 86% Latvijas cilvēku vissvarīgākais ir ģimene un būšana kopā ar tuviem cilvēkiem, 32% iedzīvotāju šā brīža vislielākā prioritāte ir karjera.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.