"Rimi" turpina attīstīt "Express" veikalu tīklu
"Rimi" turpina attīstīt "Express" veikalu tīklu
Publicitātes foto, kolāža: "LA.lv"

FOTO: Atvērts pirmais jaunā koncepta “Rimi Express” veikals 0

Ceturtdien, 23. maijā, Rīgā, Krišjāņa Valdemāra ielā 21, atvērts jau devītais “Rimi Express” veikals, kura izveidē “Rimi Latvia” investējis 370 000 eiro, radot 11 jaunas darba vietas.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Aivars Lembergs sašutis par kārtējo slogu uz Latvijas patērētāju kakla: “Tā mēs iegriezām Krievijai – pērkam dārgākus dārzeņus no Krievijas”
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj 10
Lasīt citas ziņas

Šis ir pirmais jauna koncepta “Rimi Express” veikals, kurā ir ne tikai jauns interjera risinājums ar atpūtas zonu kafijas un ēdienu baudīšanai, bet arī pircēju steidzīgajām ikdienas gaitām atbilstošs klāsts.

Jauno “Rimi Express” konceptu Baltijas tirgum uzņēmums veidojis sadarbībā ar starptautiskiem jomas ekspertiem, ņemot vērā jaunākās pircēju paradumu un dzīvesstila tendences.

CITI ŠOBRĪD LASA
Baltijas pilsētās, līdzīgi kā citur pasaulē, pēdējos gados būtiski aug pieprasījums pēc ātrām un veselīgām maltītēm pa ceļam uz darbu vai mājām.
Jauna "Rimi Express" atklāšana

Pētījumu uzņēmuma “Nielsen” vecākā mazumtirdzniecības klientu apkalpošanas speciāliste Latvijā Anda Daliņa skaidro, ka mazā formāta veikalu attīstība un izaugsme pasaules tirgos neapšaubāmi turpinās.

Tā ir saistīta gan ar urbanizāciju, gan steidzīgo dzīves ritmu, kad nereti nav laika tradicionālo ģimenes maltīšu gatavošanai mājās.

Līdz ar to ir ļoti svarīgi mazā formāta veikalos nodrošināt visu, kas attiecināms uz tūlītēja patēriņa vajadzībām – gatavos ēdienus un dzērienus.

“Šī ir joma, kas noteikti attīstīsies – palielinās ne tikai pieprasījums un piedāvājums, bet veikalos tiek ierīkotas vietas, kur patīkamā gaisotnē tikko iegādātos ēdienus arī nobaudīt,” prognozē A. Daliņa.

“Rimi Latvia” mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja Kristīne Ciemīte atzīmē, ka “Rimi Latvia” ir liela pieredze darbā ar lielajiem formātiem – hipermārketiem, supermārketiem, un interesants šķita izaicinājums izveidot pilnīgi jaunu formātu Latvijas tirgū.

“Kopš pagājušā gada esam atvēruši jau deviņus “Rimi Express” Rīgā un Ventspilī. Tieši veikalu klāsts, uz vietas gatavotā pārtika un mūsdienīga iepirkšanās pieredze ir tā, ko pircēji vērtē visaugstāk,” uzsver “Rimi” pārstāve.

“Rimi Express” veikalu klāsts veidots tā, lai steidzīgā ikdienā pilsētnieki no rīta pa ceļam uz darbu varētu izvēlēties kvalitatīvu kafiju un brokastu produktus, bet, atgriežoties mājās pēc darba, iegādāties pamatpreces ēdiena gatavošanai mājās un “Rimi” gatavos produktus.

Jaunā koncepta “Rimi Express” un arī citos šī formāta veikalos daudzi gatavie produkti, piemēram, sagriezti augļi, suši, salāti un smalkmaizītes, tiek gatavoti uz vietas veikalā, nodrošinot gan nevainojamu kvalitāti, gan svaigumu.

Šobrīd Rimi Latvia tīklā ir 127 piecu formātu veikali: 32 “Rimi Hyper”, 30 “Rimi Super”, 44 “Rimi Mini”, 9 “Rimi Express” un 12 “Supernetto”.

“Rimi” un “Supernetto” veikali darbojas 27 Latvijas pilsētās.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.