Publicitātes foto

FOTO. Modes zīmola “Hugo” pirmais veikals Baltijā pulcē stilīgākās pašmāju slavenības 0

Vadošais modes preču mazumtirdzniecības zīmols Baltijas valstīs „Apranga Group” atvēris pirmo „HUGO” veikalu Baltijā. Jaunais, 118 kvadrātmetrus plašais veikals ir pieejams pircējiem t/c „Spice” jau no februāra beigām. Lai nosvinētu šo notikumu, 5. martā „HUGO” sarīkoja atklāšanas pasākumu stilistiem, influenceriem un slavenībām.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
“Meita raudāja, zvanīja, nesaprotot, kur atrodas!” Šoferis Ogrē vienaldzīgi izsēdina 10 gadus vecu meitenīti nepareizā pieturā 84
Lasīt citas ziņas

Lai godinātu „HUGO” 2020. gada pavasara/vasaras kolekcijas būtību un globālo kampaņu #moderndayheros, kas aizstāv pārliecību par savu spēku un autentiskumu, viesus ar īpašu performanci priecēja avangardiskā „dream pop” mūzikas stila māksliniece Elizabete Balčus.

„HUGO” veikala atklāšana vienkopus pulcēja prominentus vietējos viedokļu līderus. Viesu vidū bija jūtūbere Beāte Bērziņa aka Beta Beidz, izdēvēja Aija Šmidre, dziedātajs Markus Riva, redaktori un stilisti Jūlija Rumjanceva, Jeļena Vlasova, Olga Kolotova, Elga Homitska, Jūlija Verbicka, Natālija Zolberga, Kristīne Rudzinska, Dace Krieviņa Bahmane, aktieris Maksims Busels ar mammu, kā arī influenceri Sergejs Hatanzejskis, Alīna Keller, Sabīne Glezere, Daniels Deksnis, Deniss Ševeļovs, Gatis Kondrāts un “Street Warriors” komanda, Eliza Zvirbule, modeļu aģentūras “Dandy” dibinātājs Nils Raumanis un citi.

CITI ŠOBRĪD LASA

„”HUGO” ir viens no maniem iecienītākajiem zīmoliem, kad viņi man piedāvāja pievienoties #moderndayheros globālajai kampaņai, biju pagodināta būt starp drosmīgiem un bezbailīgiem māksliniekiem no visas pasaules. Manuprāt, būt moderno dienu varonim nozīmē būt 100% autentiskam, patiesam pret sevi un auditoriju, ar kuru mijiedarbojies, vienmēr izteikt savu reālo viedokli un emocijas pasaulē, kurā reizēm vieglāk ir uzlikt perfektas dzīves masku un slēpties aiz neīsta smaida,” atklāj jūtūbere un TV šovu vadītāja Beāte Bērziņa.

„HUGO BOSS” uzņēmums izstrādāja jaunās paaudzes „HUGO” veikalu un veikala konceptu ar aici-nošu atmosfēru un iedvesmojošu klientu pieredzi. Galvenais ir palīdzēt klientam radīt autentisku tēlu un sajusties kā daļai no „HUGO” kopienas. Tīri silueti šeit apvienoti ar izsmalcinātām detaļām. Cen-tralizētais, daudzfunkcionālais klientu apkalpošanas punkts apvieno digitālos medijus ar tipisko bāra raksturu un piedāvā „HUGO” klientiem unikālu vietu, kur pavadīt laiku.
„”HUGO” mono zīmola veikals ir jauns posms mūsu gandrīz divdesmit gadu sadarbībā ar „HUGO BOSS” kompāniju. Mēs sagaidām, ka zīmols būs perfekti piemērots premium klases, atvērtu un modernu pircēju profilam tirdzniecības centrā „Spice”,” saka „Apranga Group” pārdošanas un mārketinga direktore Irma Macinkiene (Irma Marcinkienė).

„HUGO” kolekcija ir jauneklīga un moderna. „HUGO” sieviešu apģērbu kolekcijas modeļus raksturo drosmīga attieksme, tie variē no moderniem apģērbiem līdz ballīšu karalienes kleitām un ikdienas tērpiem. Noteikumu nav, ir tikai mode kā pašizpausmes forma. „HUGO” vīriešu apģērbus raksturo tīras dizaina līnijas, kas iziet ārpus „status quo”. „HUGO” vīrieša vienīgais stila noteikums: būt auten-tiskam pret sevi.

Slavenības pulcējas veikala "Hugo" atklāšanā
SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.