Sācies jauns realitātes šovs "The B Team TikTok māja"

FOTO. Pašmāju slavenības, influenceri un tiktokeri ballējas jauna šova atklāšanā 17

Kā kļūt par ietekmīgu influenceri? To jaunā “Tet “realitātes šovā “The B Team TikTok māja” centīsies izzināt jaunieši, kuri vēlas kļūt par spēcīgiem tiktokeriem – jauniešu vidū iecienītā sociālā tīkla aktīviem dalībniekiem.

Reklāma
Reklāma
FOTO. Apskati, kāda automašīna bija pati populārākā tavā dzimšanas gadā! 20
Krievija konfiscē itāļiem rūpnīcas. Itālijas atbildes gājiens ir filigrāns 32
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 24
Lasīt citas ziņas

Pirmās divas atlases sērijas, kurās tiek noskaidroti šova dalībnieki, izklaides platformā Tet TV+ var skatīties jau tagad. Pēc tam katru ceturtdienu būs pieejama viena jauna sērija, kur netrūks ne spilgtu emociju, ne aizraujošu piedzīvojumu pildot izaicinājumus un cīnoties par šova vadītāju – Elīnas Pakalnes, Edgara Bāliņa un Kristapa Zuša – labvēlību. Vakardien, 3. novembrī, klātesot influenceriem un aktīviem sociālo tīklu lietotājiem, notika iepazīšanās ar šova dalībniekiem.

Šobrīd visā pasaulē aizvien populārākas kļūst vietas, kurās vienkopus pulcējas digitālā satura veidotāji. Vienu no tādām – The B Team – ir izveidojusi arī Latvijā sociālo platformu lietotāju vidē atpazīstamā sociālā tīkla TikTok satura veidotāja Elīna Pakalne.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jau kādu laiku Elīna bija vēlējusies izmēģināt influenceru producenta lomu. Draugu pamudināta, viņa nolēma izveidot savu TikTok māju, kas arī citiem jauniešiem palīdzētu attīstīt darbību šinī sociālajā tīklā. Lai tā pilnvērtīgi darbotos, nepieciešamie mājas dalībnieki tika meklēti ar realitātes šova palīdzību. No visiem interesentiem, kuri pieteicās startam projektā, tika atlasīti 10 labākie, kas šovā cīnās par iekļūšanu TikTok mājā. Šādu iespēju – turpmāk augt kopā ar “The B Team” iegūs 6 jaunieši.

Šovs, kura pirmās divas atlases jeb kastinga sērijas var vērot jau tagad, solās būt košs, mūsdienīgs, jautrs, ar spilgtām emocijām pilns, īss un kodolīgs, tieši tāds, kā sociālo tīklu aplikācija. Neizpaliks ne smiekli un asaras, ne savstarpēji ķīviņi un aizkulišu sarunas vienam par otru.

Šovs piesaistīs ne tikai gados jaunus skatītājus, bet arī ikvienu, kuram interesē viss jaunais un modernais, jo sociālo tīklu platforma TikTok šobrīd ir kas tāds, kas liekams ar vienlīdzības zīmi “trendīgs”.

Jauniešu progresu un paveikto vērtēs trīs šova vadītāji. Elīna Pakalne – influencere, uzņēmēja, aktrise. Viņa kopš 16 gadu vecuma savu ikdienu saista ar un ap TikTok platformu Otra vadītāja lomā iejuties Edgars Bāliņš – komiķis, “Comedy Latvija” vadītājs un dibinātājs, apvienības “Singapūras Satīns” dalībnieks, kā arī viens no seriāla „Lielie Muļķi“ galveno lomu atveidotājiem. Jauniešu veikumu vērtēs arī Kristaps Zutis – bokseris, uzņēmējs un televīzijas zvaigzne, kurš vada Latvijā populārus šovus. Šajā projektā Kristaps ieņem stingrā pasniedzēja lomu.

Sērijās skatītāji varēs sekot līdzi tam, kā jaunieši tiek galā ar izaicinājumiem, kurus viņiem sagatavojusi Elīna. Lielākoties tie ir cieši saistīti ar influencera dzīvi, un ar Edgara un Kristapa palīdzību viņi izvērtēs, kuri seši ir labākie, pārējos pakāpeniski izbalsojot katras epizodes beigās. Izaicinājumu vidū arī publiska uzstāšanās, uzdevumi, kas pieprasa iziešanu no savas komforta zonas un baiļu pārvarēšanu.

Reklāma
Reklāma

Šova laikā varēs sekot līdzi, kā dalībnieki tiek ar to galā un kā konkurences apstākļos veidojas viņu savstarpējā komunikācija, zinot, ka katras epizodes beigās viņiem būs jāizbalso viens no savējiem.

Realitātes šova producents – Kristiāns Alhimionoks. Stilists, producenta palīgs – Aleksejs Stepanovs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.