Ekonomika
Bizness

FOTO. Ventspilī atklāti pirmie “CITRO” zīmola veikali0

Publicitātes foto.

Ventpilī aizvadītās nedēļas beigās ir atklāti pirmie jaunizveidotā zīmola “CITRO” veikali. Mazumtirdzniecības tīkls “CITRO” izveidots, apvienojoties vietējiem uzņēmumiem AS “Diāna”, SIA “Gabriēla” un SIA “LEKON”, izveidojot apvienību SIA “Latvian Retail Management”, kas nodrošina vienotu “CITRO” tīkla sortimentu. Līdz šim apvienību veidojošo uzņēmumu mazumtirdzniecības vietas tika pārstāvētas ar zīmolu “top!”, taču pakāpeniski līdz gada beigām plānots veikt zīmola maiņu uz “CITRO” visās 70 uzņēmumu pārstāvētajās tirdzniecības vietās visā Latvijā, portālam “La.lv” atzina uzņēmuma mārketinga speciāliste Liene Upīte.

Jaunā “CITRO” zīmola vērtības ir mūsdienīgi un inovatīvi risinājumi, pieejams un vienots veikalu tīkls, kā arī daudzveidīgs sortimenta piedāvājums ik dienas.

Ventspilī atklāti pirmie “CITRO” zīmola veikali

SIA “Latvian Retail Management” valdes priekšsēdētājs Imants Kelmers norāda: “Esmu gandarīts, ka līdz ar pirmo veikalu atklāšanu “CITRO” zīmols uzsāk savu ceļu pie mūsu klientiem. Es ticu, ka “CITRO” zīmols nesīs svaigumu ikdienā, piedāvājot plašu sortimentu un daudzveidīgu izvēli gan starp ārvalstu, gan vietējo ražotāju produktiem. Vienlaikus “CITRO” koncepts paredz attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējiem novadu zemniekiem un ražotājiem, piedāvājot klientiem lokālu novadu ražojumus un sezonālos produktus.”

Ventspils veikalos jau atsevišķā stendā ir īpašs izvietojums vietējo ražotāju produktiem, plānots līdzīgus stendus veidot arī citos “CITRO” veikalos. “Šonedēļ atklāti pirmie veikali Ventspilī, pēc tam zīmola maiņa plānota Talsos, Kuldīgā, Rēzeknē un paralēli arī citos mazākos novados – pilnībā visu veikalu pāreja uz “CITRO” zīmolu plānota līdz gada beigām,” saka Kelmers.

Jau ziņots, ka SIA “Latvian Retail Management” apvienojušies vietējā kapitāla mazumtirdzniecības uzņēmumu tīkli AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “LEKON”, kas iepriekš veidoja daļu no mazumtirdzniecības tīkla “top!” veikalu ķēdes. Līdz ar pakāpenisku pāreju uz jauno zīmolu, visās apvienības uzņēmumu tirdzniecības vietās tiks piedāvāts jaunais zīmola koncepts “CITRO”, padarot tās modernākas, draudzīgākas un atraktīvākas.

Papildus tam plānots attīstīt ciešāku sadarbību ar vietējiem ražotājiem un atbilstoši katra reģiona specifikai piedāvāt svaigu vietējo ražotāju produkciju.

Saistītie raksti

Mazumtirdzniecības veikalu tīkla “CITRO” īpašnieks ir SIA “Latvian Retail Management”, kas ir 100% vietējā kapitāla uzņēmums un apvieno vairākus mazumtirdzniecības uzņēmumus – AS “Diāna”, SIA “Gabriēla”, SIA “LEKON”. Uzņēmumu apvienības kopējais tirdzniecības vietu skaits ir vairāk nekā 70 veikalu visā Latvijā.

SIA “Latvian Retail Management” nodrošina vienotu kopējā tīkla sortimentu, ietverot individuāla piedāvājuma veidošanu katra sadarbības partnera tirdzniecības vietās atbilstoši reģiona tradīcijām un vietējo ražotāju piedāvājumam.

 

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LA
LA.LV
Ekonomika
Izvairīšanās un nerunāšana nepasargā – apdrošināšana gan. “Swebank” pētījumā atklāj, vai esam parūpējušies par saviem tuviniekiem
1 diena
LE
LETA
Ekonomika
Latvijas Bankas prezidenta vietnieka amatā rosina apstiprināt Māri Kāli
1 diena
Raivis Šveicars
Ekonomika
Lidojam vairāk, bet vai “Zaļais kurss” neapcirtīs spārnus?
1 diena

Lasītākie raksti

SM
Signe Mengote
Latvijā
Mobings skolas laikā traumējis, nevis norūdījis. Stāsti par sekām, ko izjūt joprojām 2
15 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
KARTE. Novados reģistrē elektrotīkla bojājumus
9 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
Indulis Zālīte: Kam bija izdevīga “čekas maisu” publicēšana? 2
9 stundas
LE
LETA
Latvijā
Glābējiem ziņo par vēja nolauztiem kokiem un bojātiem jumtiem
13 stundas
LE
LETA/LA.LV
Sports
Štelmahers pirms Bulgārijas sastāvu nemaina
10 stundas