“Suzuki Jimny” spēj rāpties visaugstākajās sēņu mežu kāpās, ko nespēj trīs vai pat piecas reizes dārgākie “krosoveri”.
“Suzuki Jimny” spēj rāpties visaugstākajās sēņu mežu kāpās, ko nespēj trīs vai pat piecas reizes dārgākie “krosoveri”.
Publicitātes foto

Auto jaunumu tirgus bagātīgi piedāvā “skaisto” un nelietderīgo 6

Atis Jansons, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā
Lasīt citas ziņas

Auto jaunumu ziņu medijos daudz. Bet vairākums, piedodiet, tādas skumjas.

Lūk – vienai firmai nav pieticis ar 200 ZS, iebāzusi kompaktā auto 350. Nu būšot sešas sekundes līdz simtam. Kaifs… Trūkst vienīgi kādreiz obligātās piebildes – “kur tas atļauts”. Un Latvijā šīs raķetes maksimālie 240 km/h nav atļauti nekur.

CITI ŠOBRĪD LASA

Te cits zīmols nolēmis sava auto jau tā pārlieku grezno (un kādu tūkstoti eiro vērto) priekšējo “resti” padarīt vēl pievilcīgāku, nu jau sasalušam ūdenskritumam līdzīgu. Daži dabūs. Un, iespējams, pavisam drīz apskādēs. Simti un tūkstoši par to dabūs obligātās apdrošināšanas cenu tālāku palielinājumu.

Un tā tālāk un tā joprojām. Tirgus bagātīgi piedāvā “skaisto” un – nelietderīgo. Nav interesanti.

Kas patīk? Nupat savas “Vitaras” apkopes laikā dabūju atkal pabraukt ar “Suzuki Jimny” – tirgū lētāko patiešām īstas pilnpiedziņas (ir pat “4L” režīms) auto. Un smaidīju. Tāpat kā daudzi skatītāji. Viņi par neparasto tēlu. Es par to, ka šis visu nebūtisko jauninājumu un “ekstru” kokteilī tiešām ir unikāls rīks.

Tas spēj rāpties visaugstākajās sēņu mežu kāpās (kas ir atļauts, ko nespēj trīs vai pat piecas reizes dārgākie “krosoveri”), tas, protams, ir lēnāks un mazāk “komfortabls” uz šosejas, bet manam rumpim pietiek ar komfortu dīvānā pie televizora un 90 km/h vietā 110 nemaz nav tik nepieciešami.

Tas no pagājušās nedēļas testa braucieniem. No ziņām? Topā lieku šo.

Vairākums “Dacia Manifesto” paneļu izgatavoti no pārstrādāta polipropilēna, bet salona apdarei izmantots dekoratīvais korķis un citi mitrumizturīgi materiāli, kas pēc izbrauciena dabā ļauj auto iekšpusi izmazgāt ar šļūteni.
Publicitātes foto

“Dacia” prezentējusi konceptu “Manifesto”, elektrisku transportlīdzekli, kura konstrukcijā izmantotas daudzas interesantas idejas.

“Manifesto” iecerēts kā aktīvās atpūtas transportlīdzeklis, kas ļauj maksimāli tuvu izbaudīt apkārtējo vidi, vienlaikus paliekot videi draudzīgs. Tādēļ tas aprīkots ar elektrisko piedziņu un izņemamu bateriju, bet logu un durvju tam nav vispār. Toties vairākums paneļu izgatavoti no pārstrādāta polipropilēna, bet salona apdarei izmantots dekoratīvais korķis un citi mitrumizturīgi materiāli, kas pēc izbrauciena dabā ļauj auto iekšpusi izmazgāt ar šļūteni. Riepas nav pneimatiskas, tātad “mīkstais” vietā, kur palīdzība no malas nav iespējama, tavas unikālās brīvdienas nesabojās.

Reklāma
Reklāma

Citu interesantu risinājumu skaitā noņemams LED priekšējais lukturis, ko var izmantot kā jaudīgu pārnēsājamo gaismas avotu, viedtālrunis, kas ir pilnībā integrējams ar iebūvēto elektroniku un pilda multivides funkciju, sēdekļu pārvalki, kas var pārtapt par guļammaisiem, jumta bagāžnieks ar modulāro konstrukciju, kas ļauj to konfigurēt konkrētiem uzdevumiem.

Jau tagad zināms, ka “Manifesto” nepārvērtīsies par sērijveida ražojumu, tomēr – tas ir patiešām interesants. Atšķirībā no dinamikas un vadības automatizācijas pērlēm, kuras turklāt mūsu maciņiem par dārgu.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.