Hokejistu sagaidīšana pie Brīvības pieminekļa
Hokejistu sagaidīšana pie Brīvības pieminekļa
FOTO: LETA/LA.LV

Hokeja čempionāta laikā Latvijā pieauga alus patēriņš 6

Hokeja čempionāta laikā alus patēriņš Latvijā būtiski pieauga, aģentūrai LETA atzina aptaujātie alus ražotāji.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Ja tavas mājas numurā ir kāds no šiem 3 skaitļiem, tev ir potenciāls sasniegt visu, ko sirds kāro
Cilvēkstāsts
“Man draudēja publiski, ka mani izkropļos” – saimniecības “Jaunapšenieki” saimniece Agnese par nievām un ļaunumu, ar ko sastopas ikdienā 58
TESTS prātvēderiem: ja zini atbildes uz vismaz 8 jautājumiem, tev ir pārsteidzoši attīstīts intelekts
Lasīt citas ziņas

SIA “Bauskas alus” valdes loceklis Nils Kazaks norādīja, ka alus patēriņš hokeja čempionāta laikā būtiski palielinājās tieši HoReCa sektorā, kur lielākais pieprasījums bija pēc lejamā alus.

Viņš minēja, ka “Bauskas alus” kopējais pārdošanas apmērs HoReCa sasniedza divciparu pieaugumu. To veicināja “Bauskas alus” sadarbība ar Latvijas Hokeja federāciju un alus tirdzniecība oficiālajā fanu zonā pie arēnas “Rīga”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī AS “Aldaris” komunikācijas vadītājs Toms Kursītis atzīmēja, ka “Aldaris” novēroja alus patēriņa pieaugumu maijā, ko ietekmēja gan hokeja čempionāts, gan maijam netipiski siltie laika apstākļi.

Kursītis norādīja, ka par kopējo alus tirgu maijā patlaban grūti spriest, bet HoReCa segmentā labi realizācijas rezultāti novēroti alum “Mežpils gaišais”. Salīdzinot ar 2022.gada maiju, šogad maijā “Mežpils gaišais” patēriņš vairāk nekā dubultojās, un maijs kopumā bija labākais mēnesis pēdējos trīs gados ne tikai konkrētajam alum, bet HoReCa apjomiem kopumā.

Tāpat viņš atzīmēja, ka arī tirdzniecībai veikalos, kioskos, vīnu un stipro alkoholisko dzērienu veikalos šā gada maijs salīdzinājumā ar 2022.gada maiju ir paradījis pozitīvu dinamiku. “Mežpils” zīmola realizācija maijā ir augusi par 25%.

Kursītis stāstīja, ka šogad maijā, salīdzinot ar 2022.gada maiju, par 26% pieauguši arī bezalkoholiskā alus pārdošanas apmēri. Pieaugumā lielākais pienesums bija “Mežpils” bezalkoholiskā alus pārdošanas apmēriem.

Jau ziņots, ka “Bauskas alus” 2021.gadā strādāja ar 6,903 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 1,8% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas peļņa pieauga par 12,7% un bija 2,526 miljoni eiro. Kompānijas finanšu rezultāti par 2022.gadu vēl nav publicēti.

Kompānija “Bauskas alus” reģistrēta 1999.gadā, un tās pamatkapitāls ir 932 064 eiro. “Bauskas alus” vienīgā īpašniece ir SIA “Lāčplēša alus”, kura savukārt pieder SIA “Cido grupa”, kuras lielākā īpašniece ir Dānijas “Royal Unibrew” (99,99%).

Tikmēr “Aldaris” 2021.gadā strādāja ar 21,568 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,8% mazāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānijas zaudējumi samazinājās par 26,7% un bija 2,077 miljoni eiro. Uzņēmuma finanšu rādītāji par 2022.gadu vēl nav publicēti.

Reklāma
Reklāma

Kompānija “Aldaris” ir Dānijas alus ražotāja “Carlsberg” grupas uzņēmums, taču “Aldara” vienīgā īpašniece ir Zviedrijas “Carlsberg Sweden Holding 2”. Kompānija “Aldaris” reģistrēta 1992.gadā, un tās pamatkapitāls ir 37,671 miljons eiro.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.