Martiņš Dziedātājs un Māris Naglis
Martiņš Dziedātājs un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Krīze vēl nav sākusies un ko tas nozīmē uzņēmumiem? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
“Tu padarīji mana desmitgadīgā dēla dienu neaizmirstamu!” Ādažos kāds svešinieks no sirds iepriecinājis zēnu, kurš nupat nopircis makšķeri
“Es nerunāju latviski!” Tūrists no Šveices, kurš apguvis latviešu valodu, sašutis, ka vairākās kafejnīcās nevar veikt pasūtījumu valsts valodā 158
13 noslēpumi, kas franču sievietēm ikdienā ļauj izskatīties tik satriecoši 11
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē lielā saruna ar radošās aģentūras WKND partneri un stratēģi Mārtiņu Dziedātāju.

Runāsim par šī brīža situācijas ietekmi uz biznesu, kāds bija kritums radošo pusē, un ko WKND darīja lai pielāgotos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kāds ir Mārtiņa lielais ieteikums visiem klientiem šobrīd un kādi ir nozīmīgākie stratēģisko lēmumu pieņemšanu ietekmējošie faktori?

Ieskatīsimies arī skarbajā realitātē, ka “krīze vēl nav sākusies” un, cik liela ir patiesā varbūtība, ka mārketings izglābs uzņēmumu?

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.