Imants Krēziņš un Māris Naglis
Imants Krēziņš un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Ko nozīmē “sakārtot savus mārketinga kanālus”? Ar ko sākt? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē:

10 apetīti nomācoši produkti, kas jāēd katru dienu 23
Mājas
12 senlatviešu ticējumi par Jurģu dienu: kāda šī diena, tāda visa vasara? 25
Putinam draud briesmas, par kurām pagaidām zina tikai nedaudzi 15
Lasīt citas ziņas

Visi mārketinga speciālisti turpina atkārtot, ka šobrīd ir īstais laiks “sakārtot savus kanālus”, ja ir samazinātas investīcijas maksas kanālos, lai jaudīgāk izietu ekonomikas atgūšanās posmā.

Ko tas īsti nozīmē?

Ko darīt ar mūžīgi novārtā atstāto SEO (meklētājprogrammu optimizācijas) disciplīnu? Vai mēs Latvijā esam neprašas un jāmācas no ārvalstīm, vai tomēr cita vaina?

CITI ŠOBRĪD LASA

Atbildes meklēsim kopā ar digitālā mārketinga speciālistu Imantu Krēziņu, kurš jau 11 gadus darbojas vadošo Londonas aģentūru grupu SEO komandās.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.