Imants Krēziņš un Māris Naglis
Imants Krēziņš un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Skaties un klausies! Ko nozīmē “sakārtot savus mārketinga kanālus”? Ar ko sākt? 0

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē:

Kokteilis
2026. gada upuri: šīs zodiaka zīmes saņems skarbu mācību no likteņa
Uz Latvijas ceļiem tu būsi pasargāts: 8 visu laiku drošākie automašīnu modeļi
Apstiprināts galējais prāmja “Estonia” katastrofas cēlonis. Tas ir negaidīts 24
Lasīt citas ziņas

Visi mārketinga speciālisti turpina atkārtot, ka šobrīd ir īstais laiks “sakārtot savus kanālus”, ja ir samazinātas investīcijas maksas kanālos, lai jaudīgāk izietu ekonomikas atgūšanās posmā.

Ko tas īsti nozīmē?

Ko darīt ar mūžīgi novārtā atstāto SEO (meklētājprogrammu optimizācijas) disciplīnu? Vai mēs Latvijā esam neprašas un jāmācas no ārvalstīm, vai tomēr cita vaina?

CITI ŠOBRĪD LASA

Atbildes meklēsim kopā ar digitālā mārketinga speciālistu Imantu Krēziņu, kurš jau 11 gadus darbojas vadošo Londonas aģentūru grupu SEO komandās.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.