Publicitātes attēls

Svaigākie mediju pētījumu dati – jauniešiem apnika TV! 1

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
tava zodiaka zīme uzvedas pēc trešās vīna glāzes iztukšošanas? Dvīņiem iestājas uzplaukums, bet Svari pārvēršas par diplomātiem
Putins iet uz pilnu banku! Krievija slepus cenšas iesaistīt vēl vienu valsti karā pret Ukrainu
Kokteilis
Optiskās ilūzijas tests. Ko tu ieraudzīji pirmo? Atbilde atklās tavas stiprās un vājās puses
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē Kaspars Ulsts no mediju aģentūras HAVAS apgaismos par auditorijas izmaiņām ar svaigāko informāciju no mediju pētījumiem.

Kas pēdējās nedēļās noticis TV, radio un internetā. Kādas būtiskas uzvedības izmaiņu atšķirības manāmas starp vecuma grupām.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.