Publicitātes attēls

Svaigākie mediju pētījumu dati – jauniešiem apnika TV! 1

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

“Pilnībā neaizsargāta!” Britu medijs nosauc vājāko valsti Eiropā cīņā pret Krieviju 1
Kokteilis
Ko stingri aizliegts darīt kapsētā, lai tevi “nepaņemtu līdzi” – noteikumi, kas noteikti jāievēro
TV24
Maestro Pauls: Vai no tās tantiņas, kas ceļmalā pārdod ābolīšus vai ķiršus, ir jāņem nodokļi? Nu lai viņa pārdod! Viņa no tā dzīvo!
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē Kaspars Ulsts no mediju aģentūras HAVAS apgaismos par auditorijas izmaiņām ar svaigāko informāciju no mediju pētījumiem.

Kas pēdējās nedēļās noticis TV, radio un internetā. Kādas būtiskas uzvedības izmaiņu atšķirības manāmas starp vecuma grupām.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.