Publicitātes attēls

Svaigākie mediju pētījumu dati – jauniešiem apnika TV! 1

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Reklāma
Reklāma
“Autobusā iekāpa apmēram 7 gadus vecs puika…” Šofera drosmīgais lēmums pasargā bērnu no potenciālām briesmām 7
Pagājušajā naktī pie slimnīcas durvīm pusnaktī atstāj džemperī ievīstītu jaundzimušo: mediķi ko tādu 30 gadu laikā piedzīvo pirmo reizi 10
Kokteilis
“Ņemot vērā manu slimību…” Eksprezidents Guntis Ulmanis atklāti stāsta par veselības problēmām ģimenē
Lasīt citas ziņas

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē Kaspars Ulsts no mediju aģentūras HAVAS apgaismos par auditorijas izmaiņām ar svaigāko informāciju no mediju pētījumiem.

Kas pēdējās nedēļās noticis TV, radio un internetā. Kādas būtiskas uzvedības izmaiņu atšķirības manāmas starp vecuma grupām.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.