Foto-Dainis Bušmanis

– Kā pircēji reaģēja uz krāsas un saukļa maiņu? 
 12


– Pats zīmola sauklis daudz nemainījās. Sarkans ir kaisle, enerģija, un tam ir citas vērtības, ja raugās zinātniski. Tas ir no svara – jo tu mazāk esi pretrunās mazās lietās, jo vairāk lielā lieta virzās uz priekšu.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Šo 5 vārdu īpašnieki liek sievietēm justies kā septītajās debesīs 10
TV24
“Kandidāts, kurš grib braukt uz Briseli, kaut ko “klārē” krieviski!” Timrots, Kampars un Upleja-Jegermane komentē debates krievu valodā
Kokteilis
FOTO. Horvātijas pārstāvis patīkami pārsteidz pasauli, atklājot savu Eirovīzijas favorītdziesmu 26
Lasīt citas ziņas

Kopumā uzņēmums ir tikai ieguvis no zīmola pozicionējuma un vizuālo risinājumu maiņas. Mūsu pircēji atzinīgi novērtējuši vizuālās pārmaiņas, kas uzņēmumu un “Laimas” zīmolu padara daudz gaišāku, atvērtāku, inovatīvāku un radošāku.

Protams, mūsu vērtības ir saglabājušās nemainīgas, un līdzās augstai produktu kvalitātei ir attiecības ar klientiem un piegādātājiem, pircēju apkalpošanas kultūra “Laimas” veikalos, patīkama darba vide kompānijā strādājošiem un vēl daudzi citi faktori.

CITI ŠOBRĪD LASA

Piemēram, pēc veikalu renovācijas un pārveidošanas atbilstoši jaunajai koncepcijai pārdošanas apjomi ir pieauguši vidēji par 15%. Tas notiek, neliekot reklāmu un ņemot vērā, ka cilvēku plūsma bija zaudēta.

Kopumā esmu ļoti apmierināts ar šo ilgtermiņa vektoru. Lūk, konfektei “Serenāde” nosvinējām 75 gadus, izlaidām jaunu tāfelīti, torti, saldējumu. Te nav nepieciešamas lielas mārketinga investīcijas, jo latvieši zina, ka tam apakšā ir ļoti romantisks stāsts par vīrieti un sievieti un mīlestību. Tas ir vektors, kura augļus plūcam tagad. Mūsu šīs dienas uzdevums – ielikt ilgtermiņa pozitīvos vektorus nākotnei.

– Kas ir šodienas “mīlestības bērni” – jaunie produkti?


– Koncernā kopumā mums ir pāri par 900 produktiem. Gadā mēs radām ap divsimt izmaiņu – gan dizainā, gan produktos.

Pēdējais jaunums “Mammas” sviestmaižu sērija. Tikko radījām pilnīgi jaunu, ļoti īpašu, mineralizētu, sārmainu ūdeni “Amrita”, kuram es nezinu analoga pasaulē. Jau pamazām esam sākuši to tirgot, un plānots, ka tuvākajā laikā tas būs nopērkams Latvijas un pārējo Baltijas valstu veikalos. Zinātniski ir pierādīts, ka modernā pārtika cilvēka organismu skābina, bet šis ūdens savukārt palīdz atjaunot pareizo ph līmeni organismā, kas uzlabo vielmaiņu, dod mums vairāk spēka un enerģijas un attiecīgi ļauj mums labāk justies un dzīvot dzīvi ilgāk un pilnvērtīgāk.

Pērn sadarbībā ar norvēģu “Kavli” sākām ražot “Selgas” maizes cepumus. Viņi rūpnīcu aizvēra, pārcēlām iekārtas uz šejieni un ražojam. Šie cepumi ir populārāko desmit vidū bez jelkādas reklāmas.

Sākām ražot arī pildītos zefīrus. Pašlaik tiem ir tikai divas garšas, bet būs vēl. Šī ir inovācija, jo neatradīsit tirgū “Maiguma” tipa produktus ar pildījumu. Mēs tos arī eksportēsim uz Ameriku, kas ir ļoti liels tirgus. Mums pat bail paliek, cik daudz viņi prasa. Turklāt viņi nepazīst šādu produktu, viņi to salīdzina ar “Marshmallow”.
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.