Ekonomika
Bizness

“Latitude Yachts” veiksmīgi turpina kuģu būves tradīciju Rīgas ostā0

Publicitātes foto

Šonedēļ no “Latitude Yachts” stāpeļiem ūdenī svinīgi tika nolaists Rīgas ostas uzņēmumā nule kā tapušā zvejas kuģa “ELLA” korpuss. Tas aprīkots ar galvenajiem kuģa mehānismiem – dzinējiem, dzenskrūvi un stūri.

Nākamajās nedēļās kuģim vēl uzstādīs alumīnija virsbūvi un stūresmāju, kas izgatavota “Latitude Yachts” cehā. Kuģa aprīkojuma montāžas darbi tiks pabeigti Īrijā, un pēc aptuveni 6 mēnešiem “ELLA” uzsāks zveju Atlantijas okeānā. Kuģis top pēc dāņu kompānijas VESTVÆRFTET pasūtījuma.

No tērauda izgatavotā kuģa garums ir 27,38 metri, un tā korpusa svars sasniedz 215 tonnas. Šādu gabarītu kuģa nolaišana ūdenī iespējama tikai ar peldošā celtņa palīdzību, kas speciāli šim nolūkam bija ieradies Rīgas ostā no Polijas.

Pēc kuģu būvētāju ieražām, pirms jaunā kuģa ielaišanas ūdenī, pret tā bortu tika sasista šampanieša pudele, vēlot kuģim veiksmīgu mūžu un “vienmēr septiņas pēdas zem ķīļa”.

Uzņēmumā, kas Rīgas ostā strādā ar preču zīmi “Latitude Yachts”, tiek veikts kuģu un jahtu ražošanas pilns cikls – projektēšana, ražošana un aprīkošana, kā arī sniegti peldlīdzekļu remonta, modernizācijas un servisa pakalpojumi. Uzņēmuma galvenā ražotne atrodas ostas teritorijā – Sarkandaugavā.

Viens no veiksmīgiem uzņēmuma darbības virzieniem ir individuālu projektu realizēšana pēc īpašām klientu vēlmēm un prasībām. Pirms vairākiem gadiem “Latitude Yachts” tapa divas ekskluzīvas jahtas – trimarāni, kuras bija garākās šāda veida jahtas pasaulē. Arī pašreiz ražošanā atrodas divi ekskluzīvi nestandarta kuģi, ko plānots pabeigt līdz šī gada beigām.

Saistītie raksti

“Latitude Yachts“ pastāvīgi tiek nodarbināti ap 200 cilvēku, periodiski to skaitam pieaugot pat līdz 500 darbiniekiem.

Publikācija tapusi sadarbībā ar “Rīgas brīvostas pārvaldi”.

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LE
LETA
Ekonomika
Par “Dienas Biznesa” izdevēja 100% daļu īpašnieku kļuvis Edgars Kots. Gaidāma štatu samazināšana
1 diena
LE
LETA
Ekonomika
Negribam ceļot uz Sāmsalu? Nepietiekamās intereses dēļ “Tallink” atceļ reisu Rīga-Sāmsala-Rīga
1 diena
KT
Kārlis Teivāns
Ekonomika
Naftas vada tiesvedība iegūst skandalozu nokrāsu. Atsevišķā kriminālprocesā pārbaudīs, vai tiesā iesniegtie dokumenti ir viltoti
1 diena

Lasītākie

JR
Jānis Riekstiņš
Latvijā
Viņš ne tikai piedalījās, bet arī teorētiski pamatoja visnežēlīgākās represijas. Kādu cilvēku uz Latviju atsūtīja Staļins? 8
22 stundas
SK
Skaties.lv
Latvijā
“Esmu priecīgs, ka esmu dzīvs!” Pasaules apceļotājs Kārlis pabeidzis divus gadus ilgo ceļojumu pāri Klusajam okeānam
Intervija 22 stundas
AK
Aija Kaukule
Kultūra
“Mēs varētu spēlēt izrādes lielveikalā!” Saruna par atgriešanos teātrī ar aktieri Daini Grūbi
Intervija 11 stundas
KO
kokteilis.lv
Kokteilis
VIDEO. Latvietis Ivo Puriņš iekļūst “Ekstrasensu cīņās” un atklāj patiesību par šovu
22 stundas
AS
Aldis Sāvičs
Medības
Žanim pa pēdām: kur meklēt šo leģendām apvīto radību?
12 stundas