“Luminor” finanšu pašapkalpošanās centrs.
“Luminor” finanšu pašapkalpošanās centrs.
Publicitātes foto

“Luminor” paziņo par pārmaiņām klientu apkalpošanas centru tīklā 0

2019. gada laikā, turpinot pārmaiņu ieviešanu un īstenojot bankas stratēģiskās prioritātes, tostarp darbu pie digitalizācijas un klientu apkalpošanas uzlabošanas, “Luminor” īstenos klientu apkalpošanas centru tīkla transformāciju.

Reklāma
Reklāma
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 20
Ko Ķīna dara ar zinātnieku, kurš patvaļīgi pasaulei atklāja Covid-19 izplatību? 60
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 6 vārdu īpašniekus, kurus visbiežāk ieskauj kupls bērnu pulciņš 10
Lasīt citas ziņas

Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācijas ietvaros tiek pārskatīts klientu apkalpošanas modelis, kā arī veikta atsevišķu klientu apkalpošanas centru apvienošana, vienlaicīgi stiprinot bankas digitālo pakalpojumu piedāvājumu.

Pārmaiņas klientu apkalpošanas centru tīklā atbalstīs “Luminor” centienus izveidot jaunu klientu apkalpošanas standartu, galvenokārt koncentrējoties uz klientu konsultācijām ar pievienoto vērtību.

CITI ŠOBRĪD LASA
Vienlaikus banka nodrošinās, ka ikviens klients varēs saņemt visu nepieciešamo atbalstu līdz brīdim, kad tas patstāvīgi sāks izmantot ikdienas finanšu pakalpojumus digitālajā vidē.

“Luminor Retail banking” vadītāja Baltijā, kas vienlaikus ir arī “Luminor” filiāles vadītāja Latvijā, Kerli Gabrilovica skaidro, ka, sekojot vispārējām digitalizācijas tendencēm nozarē, banku klientu apkalpošanas centru loma turpina mainīties.

“Mēs jau novērojam mazāk apmeklētāju klientu apkalpošanas centros, un arvien vairām mūsu klientu izvēlas ērtību, ko sniedz internetbanka un mobilā banka. Pagājušajā gadā jau 85% “Luminor” klientu Baltijā ikdienā izmantoja attālinātos kanālus savām ikdienas finanšu operācijām.”

Klienti turpinās saņemt uz tehnoloģijām balstītus pakalpojumus – mobilā banka, bankomāti un internetbankas pakalpojumi.

2019. gada laikā “Luminor” plāno pārskatīt pašapkalpošanās bankomātu tīklu, strādājot pie vienota bankomātu tīkla izveides visās trīs Baltijas valstīs, kā arī pakāpeniski palielinot attālinātās konsultācijas un pakalpojumus, lai mazinātu klientu nepieciešamību saņemt bankas pakalpojumus klientu apkalpošanas centros.

“Šis nākamais pārmaiņu solis ļaus mums koncentrēt klientu apkalpošanas centru personālu un bankas sniegtos pakalpojumus vietās, kur tie visvairāk nepieciešami, tādējādi vairojot mūsu uzņēmuma kopējo efektivitāti.”

Klientu apkalpošanas centru, tikšanās punktu un bankomātu tuvums ļaus bankai īstenot šīs pārmaiņas, turpinot nodrošināt mūsu klientiem ērtu piekļuvi bankas pakalpojumiem, kad tie ir nepieciešami.

50% no “Luminor” klientiem jau šobrīd saņem savas maksājumu kartes saņemšanai pa pastu tā vietā, lai apmeklētu klientu apkalpošanas centru.

“Tāpat arī maksājumu skaits tiešsaistē pagājušajā sasniedzis 95%, kā arī 70% “Luminor” klientu šobrīd izmanto attālināto kanālu sniegtās priekšrocības saņemt bankas pakalpojumus sev ērtā laikā,” stāsta Gabrilovica.

Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācija tiks īstenota pakāpeniski 2019. gada laikā.

Pēc pārmaiņām 2019. gada beigās “Luminor” būs 36 klientu apkalpošanas centri Baltijā (Igaunijā 8, Latvijā 10, Lietuvā 17).

“Luminor” neplāno izmaiņas ikdienas darbībā vai klientu piedāvājumā saistībā ar klientu apkalpošanas centru tīkla transformāciju.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.