Publicitātes foto

“Maxima Latvija” pārtikas tirdzniecībai internetā straujš kāpums 0

Mainoties iedzīvotāju iepirkšanās paradumiem, arī pārtikas produktu iegāde notiek ne tikai tradicionāli veikalos, bet arvien vairāk – arī internetā. Kopš kļūšanas no “e-maxima.lv” par interneta veikalu “Barbora.lv” tā pārdošanas apjoms pieaudzis par vairāk nekā 34% pēdējo trīs mēnešu laikā, informē uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
VIEGLAIS TESTS. Ja nevari atbildēt 100% pareizi uz šiem jautājumiem, tad tu neesi pārāk gudrs
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 264
Lasīt citas ziņas

Vispopulārākā pārtikas preču kategorija, ko cilvēki iegādājas internetā, ir piena produkti, ko savā pirkuma grozā iekļauj katrs otrais pircējs. Otra populārākā preču kategorija ir dārzeņi un augļi, ko iegādājas katrs trešais pircējs.

Vispopulārākie produkti klientu vidū ir banāni, gurķi un tomāti. Vidēji viena pirkuma ietvaros iedzīvotāji “Barbora.lv” iegādājas 20 līdz 30 dažādus pārtikas produktus.

CITI ŠOBRĪD LASA

““Barbora.lv” īsā laikā ir pilnveidojusi kapacitāti un pakalpojumu kvalitāti. Kopš zīmola maiņas par ceturto daļu ir palielināts gan darbinieku skaits, gan autoparks, kas ļauj mums 95% pasūtījumu piegādāt laikā un pat ātrāk par norādīto laiku. Pareizas stratēģijas izvēli apliecina analītikas dati – pircēju skaits ir pieaudzis 2,5 reizes, salīdzinot ar iepriekšējo gadu, savukārt pārtikas preču sortimenta dažādība augusi par 14%. Kā līderis pārtikas e-komercijas jomā Latvijā turpinām pilnveidot inovatīvas iepirkšanās iespējas, tādēļ ir radīta mobilā aplikācija, kas padara pārtikas produktu iegādi ērtu, lai kur cilvēks atrastos,” informēja veikala “Barbora” vadītāja Sanita Bērziņa.

Viņa arī norādīja, ka patlaban mobilo aplikāciju lejupielādē vidēji 4500 lietotāji mēnesī, un 23% klientu vismaz vienu reizi ir izvēlējušies pirkumu veikt tieši caur mobilo aplikāciju. Gan “Barbora.lv” interneta vietnē, gan mobilajā aplikācijā pieejami vairāk nekā 8000 dažādu produktu.

Kā ziņots, interneta veikals “Barbora” ir e-komercijas tirgus līderis Lietuvā, kā arī apkalpo aptuveni 50% mājsaimniecību Latvijā. Tas veic piegādes Rīgā, Jūrmalā, Salaspilī, kā arī Rīgas apkaimēs – Baložos, Dreiliņos, Sariešos, Babītē, Carnikavā, Garkalnē, Ķekavā, Mārupē, Olainē un Stopiņos. “Barbora.lv” pircējiem tiek saglabātas visas „Paldies” lojalitātes programmas priekšrocības.

Tāpat ziņōts, ka “Maxima Latvija” apgrozījums pērn bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet tā peļņa palielinājās 1,9 reizes, sasniedzot 23,224 miljonus eiro.

“Maxima Latvija” reģistrēta 2000.gada 29.novembrī. Kompānijas pamatkapitāls ir 4,91 miljons eiro. “Maxima Latvija” pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai “Lincoln Land Erste B.V”. Uzņēmuma veikalu tīklu veido četru formātu 158 tirdzniecības vietas – pieci “Maxima XXX”, 24 “Maxima XX”, 127 “Maxima X” un divi “Maxima Express” veikals.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.