Dažādi elektroauto

Autoparku papildinājums ar elektroauto notiek visai atšķirīgos tempos. Kura valsts ir pārliecinoša līdere? 13

Atis Jansons, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
7 produkti, kurus nedrīkst otrreiz sildīt: tie var nodarīt būtisku kaitējumu veselībai
Dārzs
FOTO. Cik šogad maksā stādi, un kas ir piedāvājumā? Reportāža no Siguldas Stādu parādes
Kokteilis
Gudri jau kopš dzimšanas: 5 zodiaka zīmju pārstāvji, kuri var lepoties ar attīstītu intelektu
Lasīt citas ziņas

Autoparku papildinājums ar elektromobiļiem dažādos Eiropas reģionos notiek visai atšķirīgos tempos. Pārliecinoša līdere ir Norvēģija, kur EV tirgus daļa šogad ir 57%.

Ciešā grupā seko Eiropas pārtikušākās valstis – Zviedrija (12,6%), Austrija (11,4%), Vācija un Nīderlande (10,7%). Ne tik bagātie dienvidu reģioni ir kūtrāki. Itālija – 3,4%, Spānija – 2,3%, kas gan ir krietni vairāk nekā pie mums.

CITI ŠOBRĪD LASA

Bet tieši viņu centienos ir viena simpātiska iezīme, kuru būtu labi ar kādiem stimulējošiem paņēmieniem ieviest arī Latvijā.

Tur pēdējā laikā visvairāk pirkto elektromobiļu topā nav lielie un dārgie premiuma brendu ražojumi, bet patiešām pieticīgi pārvietošanās rīki.

Itālijā, piemēram, septembrī reģistrēti 1876 “Dacia Spring”, 1289 “Fiat 500e”, 408 “Renault Zoe”, 230 “Opel Corsa-e”. Kopā ap četriem tūkstošiem mazo EV. Un tikai nepilns tūkstotis “Tesla Model 3”. Un neviena “Audi e-tron”. Tiešām slavējama pieticība visai dārgajā satiksmes elektrifikācijas procesā.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.