“Citroen Ami”.
“Citroen Ami”.
Publicitātes foto

Elektroauto par 6000 eiro? “Citroën” sola, ka tā būs realitāte 44

Atis Jansons, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 1
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 178
Lasīt citas ziņas

Esam pagājušajā nedēļā mazliet palielījušies. Jaunākās ziņas liecina, ka Baltijas “Dartz Freze nikrob EV” cena tiks pārspēta jau nākamā gada sākumā, kad “Citroen” sāks jau pirms gada prezentētā sava “Ami” pārdošanu par apmēram 6000 eiro. Mierinājumam – “Ami” ir vēl mazāks.

Tā garums tikai 2,4 metri. Četri tajā braukt nu nekādi nevarēs. “Ami” ir lēnāks un knapi spēs tuvoties pilsētas 50 km/h limitam. (Atgādinām – “Dartz” var sasniegt 100 km/h.) Toties “Ami” spēj vienā paņēmienā apgriezties septiņus metrus platā ceļā. Tas klasificēts kā kvadricikls, un vadīšanai tātad pietiek ar 16 gadu vecumu un A1 kategorijas apliecību.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lētums nenāk viens. Komforta līmenis minimāls. Salona apsildītājs skaļš un energorijīgs. Dzesētāja nav. Gaisa spilvenu nav. Labās un kreisās durvis veras pretējos virzienos. Kāpēc? Tā ir lētāk – abās pusēs izmantots viens un tas pats sānu panelis.

Galējs askētisms, kuru daudziem pieņemt būs grūti. Bet varbūt nāksies – ja apdzīvotās vietās transporta ātrums tiešām tiks ierobežots līdz 30 km/h (tā atkārtoti aicina Eiropas Parlaments), ja lielajās pilsētās tiks ielaisti tikai bezizmešu auto, šādi rīki noderēs. Tomēr labāk nekā pārpildīts satiksmes autobuss…

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.