Pozīcija. Ukrainai priekšroka 0

“Krieviju uzskatu par agresora valsti, tāpēc neredzu iespēju tikties ar Krievijas vēstnieku ne šobrīd, kamēr Ukraina cīnās ar šo valsti, ne šobrīd, kamēr manis minētais austrumu kaimiņš cenšas ietekmēt citas valsts intereses, izmantojot informatīvo karu, ko tagad jo īpašāk piedzīvo Latvija un mūsu valsts iedzīvotāji,” 2014. gadā medijiem sacīja Saeimas priekšsēdētāja Ināra Mūrniece. Lai gan politikā principi bieži tiek nodoti, Mūrniece palikusi tiem uzticīga. Turklāt viņai tas izdevies ļoti simboliski – izrādījās, ka laiks, kad vizītē Saeimā plānojis ierasties jaunais Krievijas vēstnieks Jevgeņijs Lukjanovs, Saeimas priekšsēdētājai jau ir aizņemts, jo ieplānota tikšanās ar citu diplomātu. Kuru? Nu, protams, Ukrainas vēstnieku Jevhenu Perebijni. Jādomā, ka gluži nejauša šī “sakritība” nebija. Krievijas sūtnim aizvainotam nebija jājūtas, viņu uzņēma Saeimas priekšsēdētājas vietnieks Gundars Daudze, tā ka viss atbilstoši protokolam. Atsevišķi vietējie “eksperti” bija ļoti sašutuši par Saeimas priekšsēdētājas rīcību. It kā šī tikšanās varētu viest kādas būtiskas pārmaiņas Krievijas politikā un abu valstu attiecībās.

 Joks. Котлета НАШ*

Dietologu vidū pazīstamajam teicienam “Tu esi tas, ko tu ēd”, izrādās, var būt arī politiska piegarša. Tā acīmredzot nolēmuši Krievijas Ārlietu ministrijas pavāri, kas (paši vai pēc mājiena no augšas) nolēmuši, ka pazīstamās “Kijevas kotletes” nosaukums bojā ēstgribu krievu diplomātiem. Tāpēc tagad ministrijas ēdnīcā tā tiek saukta par “Krimas kotleti”. Šo faktu pamanījis un interneta sociālajos tīklos publicējis amerikāņu laikraksta “The New York Times” korespondents. Apetīte aug ēdot – nepietika, ka Krima okupēta, nu arī kotletes piesavinās. Atliek vien jautājums: ar kādām “sankcijām” atbildēs Rietumi? Piemēram, Latvijā kandidāti uz nosaukuma maiņu varētu būt Krievijas siers un degvīns “Moskovskaja”.

* tulk. – “Kotlete – mūsu”

Prieks. Izģērbs, un bez problēmām

Mediji savu spēku apliecina, prasot atbildīgu rīcību ne tikai no citiem, bet arī pašiem nebaidoties publiski atzīt savas kļūdas. Tā rīkojies pasaulē populārais dzīvesstila un izklaides žurnāls vīriešiem “Playboy”, kurš ne tikai atzinis kļūdu un apņēmies to labot, bet arī pamanījies šo soli izvērst mārketinga kampaņā. “Kailums nav problēma” – šāda “Playboy” radošā direktora Kūpera Hefnera atklāsme pagājušajā nedēļā aplidoja pasauli līdz ar žurnāla marta/aprīļa numura vāka foto (attēlā). Ar šo numuru izdevums atgriežas pie daiļavu pilnīgas izģērbšanas, no kā bija atteicies pirms gada. Tiesa, līdz tam kailums nebija problēma jau vismaz kopš 1953. gada, kad iznāca “Playboy” pirmais numurs ar Merilinu Monro uz vāka. Iespējams, plikuma moratorija atcelšana nesīs panākumus un ļaus atdzimt arī “Playboy” Latvijas izdevumam, kurš pastāvēja no 2010. līdz 2014. gadam.

Reklāma
Reklāma
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.