Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: Freepik

“Pērc tagad, maksā vēlāk” jaunā formā 6

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Latvijā darbu uzsācis pirms pieciem gadiem dibinātā finanšu uzņēmuma “Sun Finance” veidotais jaunuzņēmums “Dali Dali”. Tas patērētājiem piedāvā populāro “pērc tagad, maksā vēlāk” iespēju jaunā formā, jo šāda veida pakalpojums tiek nodrošināts arī pirkumiem uz vietas fiziskos veikalos.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 6 vārdu īpašniekus, kurus visbiežāk ieskauj kupls bērnu pulciņš 10
Ko Ķīna dara ar zinātnieku, kurš patvaļīgi pasaulei atklāja Covid-19 izplatību? 60
Daudzas šo nezina! 15 populārākās sieviešu kļūdas seksā 15
Lasīt citas ziņas

No citām “pērc tagad, maksā vēlāk” formām, tādām kā kredītkartes vai pirkumi uz nomaksu, “Dali Dali” piedāvājums atšķiras ar to, ka tas īstenots mobilās lietotnes veidā.

“Cilvēkiem patīk BNPL tāpēc, ka to var izmantot ļoti ērti un ātri. Tu ieej veikalā, izvēlies, piemēram, apavus, kurus gribi iegādāties, atver mobilo lietotni, ievadi veikala nosaukumu un summu, izvēlies atmaksas termiņu un lieta darīta – apavi ir tavi! Lai gan pasaules prakse ir tāda, ka preces var iegādāties tikai pie partneriem, mēs šo finanšu pakalpojumu paceļam jaunā līmenī, ļaujot mūsu mobilo lietotni izmantot jebkurā no Latvijas veikaliem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Tāda ir arī mūsu pieeja biznesam – mēs ņemam labāko no pasaules prakses, pievienojam tam savu pieredzi un redzējumu konkrētajā tirgū un radām jaunus finanšu pakalpojumus, kuri ir patiešām pielāgoti patērētāju vajadzībām,” stāsta Toms Jurjevs, “Sun Finance” dibinātājs un vadītājs.

Viņš arī saka, ka ierasti populārākās preču grupas, ko iedzīvotāji izvēlas “pirkt tagad un maksāt vēlāk”, ir modes, sporta un saimniecības preces. Taču mobilajā lietotnē “Dali Dali” ir iespējams norēķināties ne tikai par precēm, bet arī par dažādiem pakalpojumiem, piemēram, friziera apmeklējumu. Turklāt ar “Apple Pay” un “Google Pay” starpniecību ir iespējams pirkumu uzsākt un noslēgt aptuveni vienas minūtes laikā, kas ir Eiropā vēl nebijis risinājums šāda tipa pakalpojumiem.

“Vēlējāmies radīt produktu iepirkšanās faniem, kuriem ir svarīgi gudrā veidā pārvaldīt savus tēriņus. Mobilo lietotni var izmantot pirkumiem izmērā no 20 līdz 2000 eiro, tādēļ tā būs piemērota dažādiem pircējiem un dažādiem produktiem. Šobrīd redzam, ka lietotājus īpaši interesē mode un saimniecības preces,” komentē Mārtiņš Vaivars, “Dali Dali” līdzdibinātājs.

Ik nedēļu “Dali Dali” lietotnē esot atrodami dažādi īpašie piedāvājumi, kas izveidoti sadarbībā ar partneriem, Latvijā pazīstamiem zīmoliem, piemēram, “Sportland”, “Vision Express”, “Euroskor”, “Grenardi”, “Latvia Tours”, “ZZK”, “Lidot.lv”, “Es mīlu kafiju”, “Given”, “Riepas.lv”, “Jahonts” un citiem. Daudzi vietējie partneri esot saistīti tieši ar pašmāju modi un dizainu, piemēram, “Zib.lv”, “Benji Knewman”, “Pixie Won’t Play”, “Agneses Zeltiņas Soulstones”, “Lace to Love”, “Rūme Kids”, “WIMS”, “Anna Kruz” un citi.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.