Iecienītāko ēdienu izvēle attālinātajos pasūtījumos Latvijā ir ļoti līdzīga kā citās Baltijas valstīs – suši, picas, dažādi burgeri un kebabi.
Iecienītāko ēdienu izvēle attālinātajos pasūtījumos Latvijā ir ļoti līdzīga kā citās Baltijas valstīs – suši, picas, dažādi burgeri un kebabi.
Foto: Paula Čurkste/LETA

“Bolt” atklāj patiesību, ko latvieši pandēmijas laikā labprāt ēd un pasūta uz mājām 5

Ieva Ēvalde, “Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Viedoklis
Krista Draveniece: Puikam norauj bikses, meitai neļauj pačurāt. Kādi briesmoņi strādā mūsu bērnudārzos? 65
Lasīt citas ziņas

Daudzus no mums, kas ikdienā steidza ieturēt maltīti birojam tuvākajā kafejnīcā, pandēmija ir darījusi ēšanas ziņā izvēlīgākus. Attālinātā darba apstākļos, attīstoties ēdināšanas mājas piegādēm, pilsētas populārākie sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumi virtuāli pārvietojās daudz tuvāk ikviena darbarūķa namdurvīm. Vēlējāmies noskaidrot, kāda tad ir mūsu līdzcilvēku gaume un kādas – biežākās attālināti pasūtīto ēdienu izvēles.

“Wolt Latvija” mārketinga vadītāja Zane Lapiņa zina stāstīt, ka Latvijā vispopulārākie pasūtāmie ēdieni ir suši, picas, dažādi burgeri un kebabi. “Bolt Food” reģionālais vadītājs Baltijā Ruslans Savičus atbild līdzīgi – arī “Bolt” kurjeriem Latvijā visbiežāk nākas piegādāt burgerus, picu, kebabu un suši. “Iecienītākās ēdienu izvēles Latvijā ir ļoti līdzīgas kā citās Baltijas valstīs,” stāsta Ruslans Savičus.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Vispopulārākie restorāni, no kuriem “Bolt” veic piegādes, ir Latvijā labi zināmas vietas: parasti tās, kurām pilsētā ir vairāk pārstāvniecību, piemēram, “Tokyo City”, “Lido”, “Has Kebab”, “Picu darbnīca”, “McDonalds” u. c.”. Savukārt “Wolt Latvija” mārketinga vadītāja Zane Lapiņa, stāstot par līdzīgo un atšķirīgo ēdienu piegādēs Baltijā, norāda, ka gan Latvijā, gan arī Igaunijā un Lietuvā ļoti populāra ir Itālijas virtuve un suši.

“Salīdzinot Baltijas valstis, ir jūtams, ka Latvijā iedzīvotāji daudz biežāk nekā kaimiņvalstīs izvēlas tradicionālus vietējās virtuves ēdienus, kas nav tik izteikti novērojams Lietuvā un Igaunijā,” tā “Wolt” mārketinga vadītāja.

“Gan Lietuvā, gan Igaunijā iedzīvotāji ir atvērtāki jaunu garšu un tendenču izmēģināšanai savā virtuvē. Interesanti ir arī tas, ka Latvijas iedzīvotājiem būtiska ir piedāvājuma daudzveidība, lai būtu iespēja izvēlēties starp dažādiem ēdieniem.” Dažādos segmentos un dažādos laika posmos “Wolt” uzņēmuma statistika uzrāda atšķirīgu restorānu popularitāti.

“Tāpēc ir ļoti grūti izcelt tikai kādu no tiem,” skaidro Zane Lapiņa. “Runājot par pēdējā laikā populārākajiem, varam minēt “Lido” (tradicionālā Latvijas virtuve), “GanBei” (Āzijas virtuve) un “Delisnack” (ātro uzkodu virtuve). Savukārt mazumtirdzniecības jomā visvairāk dažādas pārtikas preces un saimniecībā noderīgas lietas tiek pasūtītas no “Rimi” lielveikaliem. “Rimi Latvia” sabiedrisko attiecību vadītājs Juris Šleiers kā populārākās produktu grupas, kuras “Rimi” pircēji izvēlas ar “Wolt” piegādi, nosauc ūdeni, pienu un gāzētos dzērienus.

Piegādā arī karstu kafiju

“Narvesen Baltija” attālinātās piegādes kā jaunu tirdzniecības kanālu, līdzīgi daudziem ēdinātājiem, izveidojusi 2020. gadā. Kopš tā laika uzņēmumam piederošo tīklu “Narvesen” un “Caffeine” produktus ir iespējams iegādājoties internetā, izmantojot “Bolt Food” piegādes pakalpojumus.

Reklāma
Reklāma

“Analizējot “Narvesen” un “Caffeine” datus, skaidri iezīmējas, ka Latvijas iedzīvotāji piegādēm uz mājām no mūsu sortimenta visvairāk iecienījuši aukstos dzērienus, kafiju, karst­maizes, kūkas un kruasānus. Karstmaize ar kafiju ir iecienīta maltīte,” stāsta “Narvesen Baltija” mārketinga un komunikācijas departamenta direktore Ilze Dumceva.

“Caffeine” piegādes tiek nodrošinātas tikai Rīgā, jo citviet Latvijā nav šo tirdzniecības vietu. Savukārt “Narvesen” piegāžu tīkls ir plašāks, un piegādes iespējamas visās pilsētās un teritorijās, kur darbojas “Bolt Food” serviss.

“Narvesen” produktus iespējams pasūtīt Rīgā un Rīgas tuvējās apkaimēs, Jūrmalā, Jelgavā, Daugavpilī, Liepājā un Ventspilī. Šobrīd “Bolt Food” pakalpojumi ir pieejami 51 pilsētā un 20 valstīs Eiropā un Āfrikā. Savukārt Helsinkos bāzētais tehnoloģiju uzņēmums “Wolt” darbojas vairāk nekā 23 valstīs un vairāk nekā 180 pilsētās.

“Wolt” ziņo, ka pēdējā gada laikā piedzīvojis ārkārtēju pieprasījuma kāpumu pēc ātrajām pārtikas preču piegādēm un šobrīd šis ir visstraujāk augošais “Wolt” pakalpojumu segments. Ātro pārtikas piegāžu apjoms gada laikā pieaudzis vairāk nekā astoņas reizes, bet sadarbības partneru skaits pārtikas preču piegādes jomā gada laikā palielinājies vairāk nekā četras reizes.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.