Publicitātes foto

“Food Union” investē 60 000 eiro un rada sešus jaunus “Lakto” 2

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

Piena produktu pārstrādes uzņēmums “Food Union” investējis 60 000 eiro zīmola “Lakto” sortimenta paplašināšanā. Seši jaunie produkti radīti uzņēmuma “Svaigo piena produktu izcilības centrā” Rīgā.

Reklāma
Reklāma
Pasauli nākamgad gaida vēl šausminošāki pārbaudījumi: gaišreģes Vangas prognozes 2026. gadam 1
Veselam
Atpūta nav slinkums, tā ir atjaunošanās! 13 ieradumi, kas slepus paātrina novecošanos 14
Kokteilis
Trīspadsmitajā dzimst praktiskie, bet ceturtajā – neatlaidīgie: ko par tavu personību spēj atklāt tavs dzimšanas datums
Lasīt citas ziņas

Jauni produkti ir trīs skābpiena produkti, no kuriem trīs ir dzeramie, bet trīs – ēdamie jogurti. Pirmo reizi “Lakto” klāstā pieejama inovatīva skābpiena produktu kombinācija – vājpiena biezpiens bifido jogurtā.

Savu svaigo un probiotisko īpašību dēļ sākotnēji jaunie produkti būs pieejami tirdzniecībai tikai Latvijā, pavēstīja “Food Union” piena produktu zīmolu vadītāja Ilona Jaroša.

CITI ŠOBRĪD LASA

Trīs “Lakto” biezpieni bifidojogurtā tiek ražoti “Food Union” specializētajā rūpnīcā AS “Valmieras piens”, savukārt dzeramie “Lakto” tiek ražoti uzņēmuma galvenajā rūpnīcā AS “Rīgas piena kombināts”.

Jaunumi jau ir nopērkami “Food Union” internetveikalā “pienaveikals.lv”, kā arī Latvijas mazumtirdzniecības veikalu ķēdēs.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.