Pazīstamais saldējums “Pols”, ko Rīgas piena kombinātā ražo jau ilgu laiku, pēdējos gados ieguvis jaunu elpu, taču nu jau produkts top citā glazūrā.
Pazīstamais saldējums “Pols”, ko Rīgas piena kombinātā ražo jau ilgu laiku, pēdējos gados ieguvis jaunu elpu, taču nu jau produkts top citā glazūrā.
Foto – LETA

Starptautiska komanda 29


Sarunā ar “Latvijas Avīzi” Normunds Staņēvičs uzsver – ņemot vērā to, ka uzņēmuma stratēģija vērsta uz augstas pievienotās vērtības produktu ražošanu, ļoti svarīga ir starptautiskā komanda, kuras vadībā šie produkti tiek ražoti.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Onkologi nosauc pārtikas produktus, kurus būtu tūlīt jāpārtrauc lietot uzturā, ja grib izvairīties no vēža 47
Kokteilis
FOTO. Tuvojas ceriņu laiks! Esi uzmanīgs – neatnes ar tiem mājās nabadzību un raizes
Viņas ir kā radītas šai lomai! TOP 5 vislabākās mammas saskaņā ar zodiaka zīmi 6
Lasīt citas ziņas

“Man nav vienalga, kur produkts ir ražots un kur atrodas darbaspēks, bet tas, no kurienes ir darbaspēks – vai tie ir igauņi, vācieši, krievi vai poļi – tas nav principiāli. Mēs maksājam visus nodokļus, dodam darba vietas – tas ir būtiski,” uzsver valdes priekšsēdētājs. Viņš piekrīt uzskatam, ka biznesā nevar būt emociju un biznesam nav tautības. Uzņēmums saviem piegādātājiem regulāri maksā par piegādāto pienu, cena gan ir diferencēta – mazajiem tā ir mazāka, bet lielajiem zemniekiem – aug­stāka. Viņš neslēpj, ka svarīgi ir lielie piena piegādātāji, kas var nodrošināt stabilus apjomus un kvalitāti. Īpaši nozīmīgi tas būs pēc piena ražošanas kvotu atcelšanas nākamgad, kad vajadzēs strauji palielināt apjomus.

Kaut gan arī tagad uzņēmums strādā ar zaudējumiem – pērn tie sasnieguši 5,4 miljonus eiro, gadu iepriekš – 1,40 miljonus, der atgādināt, ka pēc īpašnieku maiņas uzņēmumā veiktas vērienīgas investīcijas gan jaunu iekārtu iegādē, gan jaunu produktu ražošanā.

CITI ŠOBRĪD LASA

N. Staņēvičs jau uzsvēris, ka pērn, pateicoties tieši 3,5 miljonu eiro investīcijām ražotnes modernizācijā un jaunu produktu izstrādē un veiksmīgajai eksporta stratēģijai uz Krieviju un NVS valstīm, uzņēmumam izdevies sa­sniegt rekorda apgrozījumu – vairāk nekā 115 miljonus eiro.

Lai arī produkti kļuvuši eksportspējīgāki un ārējais izskats modernāks, var secināt, ka tautā tik iemīļotais saldējums “Pols” top nu jau citā glazūrā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.