Ekonomika
Bizness

Skaties un klausies! Algoritms pret cilvēku, kurš ir labāks reklāmas pircējs?0


Toms Panders un Māris Naglis
Toms Panders un Māris Naglis
Publicitātes attēls

Latvijas Reklāmas Asociācijas podkāsts un portāls LA.LV piedāvā vadošo mārketinga, tehnoloģiju, mediju un reklāmas speciālistu viedokļus, par labākajiem risinājumiem un padomiem krīzes pārvarēšanai.

Šajā “Mārketings pret COVID-19” epizodē ar reklāmas tehnoloģiju uzņēmuma SetupAd dibinātāju un vadītāju Tomu Panderu runāsim par to, kas notiek “Programmatic” (automatizētās digitālās reklāmas pirkšanas) pusē?

Saistītie raksti

Kā mainījušās digitālās reklāmas cenas atvērtajās izsolēs un, kā Latvijas auditorijas cena izskatās uz citu valstu fona.

Kādas ir algoritmu priekšrocības, un vai tas ir pietiekams iemesls iekļaut šo modeli līdztekus tiešajai pirkšanai?

Arī par to, kur meklēt digitālos talantus.

Sarunu vada Māris Naglis.

Video versija

Audio versija

LA.lv
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.
LE
LETA
Ekonomika
Šonakt rēķinus samaksāt neizdosies. Būs traucēta “Smart-ID” darbība
19 stundas
IR
Ilmārs Randers
Ekonomika
Jelgavniekus turpmāk vadās “Liepājas autobusu parks”? Intrigas un strīdi iepirkumos parāda nozares trūkumus
21 stundas
LE
LETA
Ekonomika
Banku analītiķi: Atlaižot mazāk atalgotos darbiniekus, pieaugs vidējā alga 1
1 diena

Lasītākie

LE
LETA
Latvijā
Premjers Kariņš paziņo, no kā būs atkarīga ierobežojumu mīkstināšana pēc 9.jūnija 1
12 stundas
LE
LETA
Latvijā
Cilvēki tiek sodīti un atstāti bez ienākumiem. Opozīcija kritizē koalīciju 6
9 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
Par pārkāpumiem novadu reformas kampaņā soda ierēdni. Ministrs Pūce komentē
7 stundas
LA
LA.LV
Latvijā
Iedzīvotāji pasaka, ko domā par Kučinska solījumiem. Kučinskis atbildi parādā nepaliek 1
10 stundas
LE
LETA
Kultūra
Austrija pašnodarbinātajiem māksliniekiem maksās 1000 eiro ikmēneša pabalstu
5 stundas