Starbucks.
Starbucks.
Foto. AP Photo/Ted S. Warren

Populārais kafijas dzērienu tīkls “Starbucks” nošokē savus pircējus – paziņo par ledus gabaliņu formas maiņu 13

Pasaulē iecienītais kafijas dzērienu tīkls “Starbucks” paziņojis par plānu, ka tā maina ledus gabaliņu formu, raksta portāls cnn.com.

Reklāma
Reklāma
“Tu padarīji mana desmitgadīgā dēla dienu neaizmirstamu!” Ādažos kāds svešinieks no sirds iepriecinājis zēnu, kurš nupat nopircis makšķeri
“Es nerunāju latviski!” Tūrists no Šveices, kurš apguvis latviešu valodu, sašutis, ka vairākās kafejnīcās nevar veikt pasūtījumu valsts valodā 158
13 noslēpumi, kas franču sievietēm ikdienā ļauj izskatīties tik satriecoši 11
Lasīt citas ziņas

Klienti, kas pasūta aukstos dzērienus, tagad savos dzērienos atradīs smalkākus ledus gabaliņus nekā pašlaik tiek ķēdē piedāvāti.

Izrādās, ledus ir kafijas giganta viena no galvenajām produktu sastāvdaļām. Īpašs tas ir tāpēc, ka Starbucks gatavotie ledus dzērieni tagad veido aptuveni 75% no tā pārdošanas kopapjoma.

CITI ŠOBRĪD LASA

Sākotnējās reakcijas uz jauno ledu vietnē Reddit ir pretrunīgas, taču kaislīgas. Daži atzīmē, ka tas ir košļājamāks vai pārslaināks, citi apgalvo, ka tas ir līdzīgs ledum, ko izmanto “Sonic” and “The Coffee Bean”.

Tā sauktajam “granulu ledum” ir arī daži fani, bet citi ir noraizējušies, ka jaunais, smalkākais ledus ātrāk saūdeņos dzērienus vai mainīs, piemēram, Frappuccino tekstūru.

Starbucks norādījis savukārt, ka jaunais ledus neizkūst ātrāk un tas nenozīmē, ka klienti saņems mazāk ledus, jo baristas turpinās izmantot iepriekšējos ledus kausiņus. Uzņēmuma jaunā ledus izmēģinājuma testos ir bijusi “izteikti pozitīva atbilde”.

Starbucks pārveido dažus savus dzērienus priekš vasaras sezonas. Pagājušajā nedēļā tas paziņoja, ka “Refresher” dzēriens, kas nav atšķaidīts ar ūdeni, maksās par dolāru vairāk, jo nu tam “nepieciešamas papildu sastāvdaļas”.

Atsvaidzinošie dzērieni ir ķēdes populārā bezkafijas dzērienu līnija, kas tiek pasniegti auksti ar aromatizētām sulām un žāvētu augļu gabaliņiem, kā arī pienu, ūdeni vai limonādi.

Jaunais Starbucks izpilddirektors Laksmans Narasimhans saskata iespējas uzlabot biznesu, kas ietver jaunu iekārtu uzstādīšanu. Starbucks arī ir izvirzījis mērķi līdz 2030. gadam par pusi samazināt ūdens patēriņu.

Starbucks paziņojumā teikts, ka jaunās ledus mašīnas patērē mazāk ūdens un tuvāko gadu laikā tādas būs visās tā tirgotavās.

“Ir jādara vairāk, lai pielāgotu mūsu veikalus pieprasījumam, uzlabotu mūsu tehnoloģijas, uzlabotu mūsu aprīkojumu,” sacīja Narasimhans.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.