Piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” vadītājs Normunds Staņēvičs.
Piena pārstrādes uzņēmuma “Food Union” vadītājs Normunds Staņēvičs.
Foto: LETA

Uz Ķīnu nosūta pirmo Latvijas saldējuma kravu 1

Viens no Latvijā lielākajiem piena pārstrādes uzņēmumiem “Food Union” trešdien nosūtījis pirmo saldējumu “Ekselence” un “Nu Smoothie” kravu uz Šanhaju, Ķīnā, tādējādi kļūstot par pirmo piena produktu ražotāju Latvijā, kas uzsācis eksportu uz Ķīnu.

Reklāma
Reklāma
Plāno iegādāties lietotu auto? 13 automašīnas, kuras var iegādāties pat ar lielu nobraukumu
Veselam
Iedarbojas labāk nekā miega zāles: ko ēst pirms gulētiešanas, lai aizmigtu bez problēmām?
Kokteilis
“Tautumeitas”, Tomijs Kešs vai “Katarsis”? Mākslīgais intelekts prognozē, kuras Baltijas valsts mūziķiem ir vislielākais potenciāls uzvarēt Eirovīzijā 7
Lasīt citas ziņas

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka pirmā saldējuma krava kopumā desmit tonnu apjomā uz Ķīnu nosūtīta divos jūras konteineros. Plānots, ka pēc 45-60 dienu jūras ceļa no Rīgas brīvostas uz Hamburgas ostu un tad uz Šanhaju, saldējumi Šanhajas premiālajos veikalos “City Super”, “City Shop” un “Ole” parādīsies augusta sākumā.

Precīza tirgū virzīšanas stratēģija un aktivitātes vēl tiek plānotas, taču provizoriskā saldējumu “Ekselence” dubultajā šokolādes pārklājumā un augļu sorbetu “Nu Smoothie” cena būs aptuveni četri eiro gabalā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Šis sūtījums organizēts sadarbībā ar Ķīnas Tautas Republikas trešo lielāko pārtikas koncernu “Bright Food Group”. Mēneša laikā ir plānots nosūtīt nākamo saldējuma kravu.

“Ieiešana Āzijas tirgū nav bijusi vienkārša vai viegla. Taču, pateicoties mūsu laika un finanšu resursu ieguldījumiem, eksporta komandas pastāvīgai atrašanās Ķīnā, veiktajiem tirgus pētījumiem un dalībai izstādēs Ķīnā, labām attiecībām ar “Bright Food Group”, kā arī atbalstam Latvijā no Zemkopības un Ekonomikas ministrijām un Ķīnas vēstniecības Latvijā mums ir izdevies īstenot sapni par Ķīnas tirgu. Tagad nākamais uzdevums ir veikt regulāras saldējuma piegādes, kā arī uzsākt piena produktu eksportu uz Ķīnu,” skaidro AS “Rīgas piena kombināts” (“Food Union grupa”) valdes priekšsēdētājs Normunds Staņēvičs.

“Food Union” ir viens no vadošajiem saldējuma ražotājiem un eksportētājiem Baltijas valstīs. Teju 70% no saražotā “Food Union” pārdod Latvijā, 30% eksportē uz desmit valstīm. Šā gada eksporta attīstības plānos ir būtiski paplašināt pārdošanas apjomus Ķīnā un Nīderlandē, kā arī Lietuvā un Igaunijā.

Jau vēstīts, ka aptuveni pirms mēneša Ķīnas atbildīgā iestāde deva zaļo gaismu kopumā desmit Latvijas piena pārstrādes uzņēmumu produkcijas pārdošanai lielās austrumu valsts veikalos.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.