Mode bez brīvdienām 0

Zīmola “Aristrocrat Kids” autore Dace Zvirbule atzīst, ka tā tapšana bijusi vairāku apstākļu, sapņu un vēlmju sakritība.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu 142
Lasīt citas ziņas

– Kad piedzima mana mazā dūda, viņa deva iespēju virzīt šos sapņus tieši bērnu modes virzienā, – stāsta Dace un piebilst, ka Latvijā pircēji ir ļoti izvēlīgi. Prot novērtēt labu kvalitāti, gaumīgu un ilgtspējīgu produktu. Pēc viņas novērojumiem, vecākiem svarīgi ir tas, vai apģērbs ir viegli kopjams, ērti valkājams, vai patiks pašam bērnam. Protams, vērā tiek ņemta arī cenas un kvalitātes savstarpējā attiecība. Tie ir pircēji, kuri grib atšķirties no pārējiem, dāvāt bērniem iespēju būt daļai no pasakas.

– “Aristrocrat Kids” dizains top nemitīgā procesā. Brīdī, kad esmu noķērusi sajūtu par jauno kolekciju, sākam to ietērpt attiecīgajās krāsās, faktūrās un formās, bet paralēli jau ir jūtamas nākamās kolekcijas vēsmas. Tas ir mehānisms, kam netiek dotas brīvdienas. Tā ir mūsu pasaka, kas ar katru kolekciju atver jaunu nodaļu – jaunu stāstu, – stāsta Dace. “Aristrocrat Kids” veido ilgtspējīgu dizainu, tāpēc neseko īstermiņa modes tendencēm.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.