Foto. Scanpix/Bernd Weißbrod/dpa

Vai mobilo sakaru operatori pēc pieprasījuma var izsniegt zvanu izrakstu un par cik ilgu periodu? 11

Vai mobilo sakaru operatori pēc pieprasījuma var izsniegt zvanu izrakstu un par cik ilgu periodu? Kas jādara, lai saņemtu izrakstu? Jautā Juris Salacgrīvā.

Reklāma
Reklāma
“Tu padarīji mana desmitgadīgā dēla dienu neaizmirstamu!” Ādažos kāds svešinieks no sirds iepriecinājis zēnu, kurš nupat nopircis makšķeri
“Es nerunāju latviski!” Tūrists no Šveices, kurš apguvis latviešu valodu, sašutis, ka vairākās kafejnīcās nevar veikt pasūtījumu valsts valodā 158
13 noslēpumi, kas franču sievietēm ikdienā ļauj izskatīties tik satriecoši 11
Lasīt citas ziņas

SIA Tele2 pārstāvis Oskars Fīrmanis stāsta, ka Tele2 klientiem ir iespēja saņemt tā saukto pakalpojumu izdruku. Tas ir maksas pakalpojums, un maksimālais termiņš, par kādu var saņemt izdruku, ir 18 mēneši (to nosaka likums).

Šādā izdrukā iekļauti ienākošie un izejošie zvani, īsziņas. Neatbildētie zvani nav redzami. Nekāds pamatojums šāda pakalpojumu izraksta saņemšanai neesot nepieciešams.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jāatceras, ka šo sarakstu var pieprasīt klients par savu, ne cita klienta numuru.

SIA Bite Latvija Iekšējās drošības procesu vadītājs Reinis Pudāns pauž – visiem Bite klientiem ir pieejams detalizēts rēķina pārskats, kas ietver informāciju par izejošajiem pakalpojumiem. Detalizēts pārskats visiem klientiem bez maksas pieejams pašapkalpošanās portālā ManaBite.lv, bet par papildu maksu šādu pārskatu klients var saņemt savā e-pastā vai izdrukas veidā Bite salonā.

Uzņēmums izsniedz klientiem detalizētu pārskatu tikai par iepriekšējiem 6 mēnešiem. Ja klientam interesē vecāki pārskati (līdz 18 mēnešiem), ir jāaizpilda iesniegums, norādot pamatojumu, kāpēc šāds pārskats nepieciešams.

Arī LMT piedāvā klientiem iespēju pieprasīt sarunu sarakstu. Mans LMT, sadaļā Rēķini, sarunu saraksts pieejams bez maksas par to periodu, par kuru izveidots konkrētais rēķins.

Var pasūtīt arī vienreizējo sarunu sarakstu par konkrētu laika periodu, kas nav vecāks par 18 mēnešiem. Šādam sarakstam var pieteikties Mans LMT, sadaļā Saziņa ar LMT, autorizējoties ar internetbanku, eParakstu vai Smart-ID. Lai noskaidrotu, kas sūtījis īsziņas, nepieciešams saņemto zvanu saraksts ar īsziņu atšifrējumu, kurā var redzēt gan saņemtos zvanus, gan īsziņu sūtītāju numurus.

LMT piedāvā pakalpojumu tikai elektroniskā formā. Par sarunu saraksta saņemšanu jāmaksā. Maksu aprēķina par katru pieslēguma numuru atsevišķi, un tā atkarīga no sarakstā iekļauto norēķinu periodu skaita.

Neskaidrību gadījumā var vērsties individuāli pie mobilo sakaru operatoriem, lai noskaidrotu detalizēti iespējas vai saņemtu atbildes uz jautājumiem.

Reklāma
Reklāma

Der zināt!

Pakalpojuma lietošanas (noslodzes) dati ir obligāti saglabājamie dati. Atbilstīgi Elektronisko sakaru likuma prasībām elektronisko sakaru komersantiem jānodrošina saglabājamo datu glabāšana 18 mēnešus. Ievērojot minēto, detalizētu rēķina pārskatu var saņemt par laika periodu līdz 18 mēnešiem.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.