Ar trosēm “piesietā” kravas puspiekabe “Stena Line” kuģa “Urd” transporta klājā – arī kuģojot mierīgā jūrā, ikvienam transporta līdzeklim piemēro visstingrākos drošības pasākumus, kas beigās ietekmē arī visa kombinētā pakalpojuma cenu.
Ar trosēm “piesietā” kravas puspiekabe “Stena Line” kuģa “Urd” transporta klājā – arī kuģojot mierīgā jūrā, ikvienam transporta līdzeklim piemēro visstingrākos drošības pasākumus, kas beigās ietekmē arī visa kombinētā pakalpojuma cenu.
Foto: Ilmārs Randers

VAS “Latvijas dzelzceļš” piedāvā “zaļo pārmiju” 4

“Latvijas Avīze”, AS “Latvijas Mediji”

 
,30+26+
Pakalpojuma nodrošināšanai “LDz” iegādājies vilciena sastāvu ar 20 treileru pārvadāšanas platformām. Ja projekts izrādīšoties veiksmīgs, koncerns varētu iegādāties vēl vienu vai divus līdzīgus sastāvus. Šobrīd pieejamie virzieni esot Rīga–Liepāja un Rīga–Ventspils (pakalpojuma “Zaļā pārmija” izmaksas: 180 eiro (bez PVN) par piekabi vienā virzienā).

Reklāma
Reklāma
Krimināls
VIDEO. “Bēdz prom!” Kārsavā iereibusi kompānija bēg no policijas un smejas par vadītāja nonākšanu policijas rokās 43
VIDEO. Kāpēc gurķus tin plēvē? Atbilde tevi pārsteigs
Krievija uzbrūk Ukrainai ar “brīnumieroci”. Ar to varētu tikt galā tikai F-16 144
Lasīt citas ziņas

“LDz” uzsver, ka galvenās pakalpojuma “Zaļā pārmija” priekšrocības autokravu īpašniekiem un ekspeditoriem būtu šādas: kravas kopā ar puspiekabi pārceļas uz dzelzceļu, kur tās nogādā ostas terminālī Liepājā vai Ventspilī un uzceļ uz prāmja “Stena Line”; efektīvāk izmantots uzņēmuma autoparks – vilcēji nepieciešami tikai maršrutā līdz terminālim; var pārvadāt smagākas kravas (papildus divas tonnas, ja pirmā un pēdējā jūdze nepārsniedz 150 km), nemaksājot papildu autoceļu nodevu jeb vinjeti; samazinās kopējās pārvadājuma izmaksas uz vienu kravas masas vienību; samazinās autotransporta amortizācijas, degvielas patēriņa un darbaspēka izmaksas; ietaupās laiks un resursi: “LDz” nodrošina puspiekabes pārcelšanu no dzelzceļa uz prāmi un prāmja galamērķī – novietošanu uz dzelzceļa tālākam ceļam u. c.

Pa Latvijas autoceļiem pārvadāto komerckravu apjoms pieaug ar katru gadu. Šobrīd tas jau ir sasniedzis gandrīz 60 miljonus tonnu gadā. Nosaukums “zaļā pārmija” “LDz” pakalpojumam izvēlēts, uzsverot dzelzceļa transporta ekoloģiskumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

Savukārt prāmju operatora “Stena Line” komercdirektors Oskars Osis izteicies, ka, skatoties ilglaicīgi, šobrīd pakalpojumā piedāvātās “LDz” distances Rīga–Ventspils un Rīga–Liepāja tomēr ir par īsām un koncernam jādomā par šī koncepta attīstību tālāk – uz austrumiem vai ziemeļu virzienā.