Zalando sāk emocionālu svētku kampaņu “Prieks ir mūsu”

Zalando sāk emocionālu svētku kampaņu “Prieks ir mūsu”, lai svētku sezonā visā Eiropā palīdzētu atgūt prieka sajūtu 1

Eiropas vadošā modes un dzīvesstila preču tiešsaistes platforma Zalando svētku sezonā vairos prieku visā Eiropā, izveidojot emocionālu kampaņu, kas vēlreiz izdzīvo visus mūsu prieka un laimes mirkļus.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
Mākslīgais intelekts nosauc 5 sieviešu un 5 vīriešu vārdus, kas nes laimi to īpašniekiem
Kokteilis
Numeroloģijas tests: aprēķini savu laimīgo skaitli un uzzini, ko tas par tevi atklāj
RAKSTA REDAKTORS
VIDEO. “ASV aizliedz ar likumu, Latvijā tirgo uz katra stūra!” Brīdina par zīdaiņiem bīstamām precēm 13
Lasīt citas ziņas

Kampaņa #JoyIsOurs ir vērsta uz emocionālu un spēcīgu saucienu, kas atspoguļo svētku sezonas būtību. Neatkarīgi no tā, vai tā ir nostalģija pēc ģimenes atkalsatikšanās, saziņa ar seniem draugiem vai īpaša kopābūšana ar sev pašu īpašāko cilvēku, Zalando mudina cilvēkus svinēt prieku visās tā izpausmēs.

#JoyIsOurs ir mērķtiecīgs solis ceļā uz “jauno normālo situāciju”, vienlaikus atzīstot izaicinājumus, ar kuriem mēs visi esam saskārušies pēdējos mēnešos.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī šogad Zalando uzmanības centrā ir cilvēka emocijas, attēlojot īpašo mirkļu atgriešanos svētku sezonā starp vistuvākajiem cilvēkiem. Šī kampaņa, ko uzfilmējusi Savana Līfa, kura no 2012. gada olimpisko spēļu dalībnieces kļuvusi par Grammy balvai nominētu režisori un fotogrāfi, “atdzīvosies” vairākos formātos.

Līdztekus galvenajam video saturam un digitālajiem reklāmas stendiem, kampaņā tiks iekļauti emocionāli kadri, ko iemūžinājis slavenais Bruklinā dzīvojošais fotogrāfs Džordijs Vuds (Geordie Wood), bet uzņēmumam piederošie sociālie kanāli demonstrēs saturu ar kampaņas dalībnieku līdzdalību. 360° kampaņa izveidota kopā ar radošo aģentūru Anomaly.

“Pēdējie divi gadi mums visiem ir radījuši daudzus izaicinājumus, un Zalando vēlas šajā svētku sezonā vairot labsajūtu, kad cilvēki visā Eiropā cenšas kompensēt zaudēto laiku,” saka Zalando globālā mārketinga viceprezidents Ralfs Rijkss (Ralph Rijks).

“Uzņēmumā Zalando pašizpausme ir daļa no mūsu DNS, un ar #JoyIsOurs kampaņu mēs ceram izveidot vidi, kurā mūsu kopiena spēj izstāstīt un dalīties ar saviem priecīgajiem mirkļiem un atmiņām, lai vairotu pozitīvas emocijas svētku sezonai.”

Decembrī, turpinot #JoyIsOurs kampaņas vēstījumu, Zalando draugi visā Eiropā sociālajos medijos dalīsies ar saviem personīgajiem attēliem par to, kā viņi ir guvuši prieka sajūtu, tādējādi radot vēl vienu prieka vilni. Iedvesmojošo dalībnieku vidū būs aktieri, zīmoli, modeļi un partneri, ar kuriem Zalando ir sadarbojies 2021. gadā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.