Muzeju naktī “Aldara” muzejā. Foto: LETA

“Aldara” alus muzejā plānots ieguldīt 100 000 eiro 0

Alus darītavas AS “Aldaris” alus darbnīcas jeb alus muzeja attīstībā un sabiedrības izglītošanā šogad ir plānots ieguldīt apmēram 100 000 eiro, informēja uzņēmumā.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
TV24
“Jāklausās, ka esam šmaukušies.” Par netaisnību un piemaksām tiem pensionāriem, kuri strādājuši padomju laikā 189
Lasīt citas ziņas

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka viena no svarīgākām prioritātēm ir sabiedrības izglītošana par alus baudīšanas kultūru un vēsturi, organizējot dažādus izglītojošus un izklaidējošus pasākumus “Aldara” alus darbnīcā, tai skaitā arī Muzeju nakts aktivitātes.

Kompānijā informē, ka aizvadītajā nedēļas nogalē Muzeju naktī alus darbnīcu apmeklējuši aptuveni 6000 cilvēku, kas ir par par 20% vairāk nekā pērn.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Sabiedrībā palielinās interese par alus baudīšanu un tā saderību ar dažādiem ēdieniem, garšas niansēm. Alus kultūra ir ļoti bagāta un daudzpusīga, līdzīga vīna kultūrai, bet alus ir trešais populārākais dzēriens aiz ūdens un tējas. Redzot, ka cilvēki paliek arvien atvērtāki, izbaudot jaunas un neierastas alus garšas, kā arī iedziļinoties alus darīšanas procesos un niansēs, mēs ar prieku turpināsim ieguldīt sabiedrības izglītošanā, šogad investējot tajā 100 000 eiro,” teica “Aldara” alus darbnīcas direktors un alus someljē Andris Rasiņš.

Alus darbnīcu pēdējos sešos mēnešos ir apmeklējuši gandrīz 1000 apmeklētāju, no kuriem 60% bija ārvalstu tūristi, bet 40% – vietējie apmeklētāji. Visvairāk ārvalstu tūristu ieradušies no tādām valstīm kā Somija, Zviedrija, Krievija, Vācija un Lietuva.

“Aldaris” rīko arī dažādas meistarklases sadarbības partneriem un – kopš 2017. gada novembra – bezmaksas meistarklases plašākai sabiedrībai. Meistarklasēs līdz šim piedalījušies 150 interesenti. Savukārt uzņēmuma darbiniekiem tiek rīkotas alus vēstnieku apmācības, kurās padziļināti stāsta par alus brūvēšanas procesu un tehnoloģijām, starptautiskām alus kvalitātes normām, alus baudīšanas kultūru un alus un ēdienu saderību.

Informācija “Firmas.lv” liecina, ka 2016.gadā “Aldaris” strādāja ar 25,857 miljonu eiro apgrozījumu un 3,178 eiro zaudējumiem.

“Aldaris” ir Dānijas alus ražotāja “Carlsberg” grupas uzņēmums. “Carlsberg” kontrolē uzņēmumu “Baltic Beverages Holding”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.