Mobilā versija
Brīdinājums -1.4°C
Voldemārs, Valdemārs, Valdis
Sestdiena, 10. decembris, 2016
10. jūlijs, 2012
Drukāt

Arvien vairāk atsakās no neadresētu reklāmas sūtījumu saņemšanas

Foto-LETAFoto-LETA

Iedzīvotājiem arvien vairāk pieaug interese par atteikšanos no neadresētu reklāmas sūtījumu saņemšanas, tādējādi sekmējot resursu taupīšanu un efektīvu saimniekošanu, aģentūru LETA informēja SIA “Zaļā josta” mārketinga vadītāja Laima Jekšiņa.

Ir pagājis mēnesis, kopš iedzīvotājus sāka aicināt paust nostāju par neadresētu reklāmas sūtījumu saņemšanu savā pastkastītē, un iedzīvotāju aktīva iesaistīšanās šajā akcijā ir sekmējusi vairāku reklāmas materiālu izplatītāju atsaucību.

Kā informē akcijas organizatori, šie reklāmas izplatīšanas uzņēmumi ir izteikuši vēlmi sadarboties ar akcijas organizatoriem un apmācīt savus darbiniekus, ka pastkastēs, kas ir marķētas ar akcijas “Zaļie soļi” uzlīmēm, reklāmas materiāli vairs netiek ievietoti.

Akcijas rīkotāji arī apsver iespēju publicēt tos uzņēmumus, kuri izplata šāda veida reklāmas materiālus, bet tomēr atsakās ievērot akcijas “Zaļie soļi” brīdinājuma tekstu uz iedzīvotāju pastkastītēm.

“Mēs cenšamies būt korekti un nekādā veidā nemēģinām graut kāda uzņēmuma biznesu, mēs esam par to, lai cilvēks, pasakot savu “Nē, neadresētai reklāmai!”, dotu savu artavu vides aizsardzībā un lielajiem reklāmdevējiem palīdzētu optimizēt šādu reklāmas materiālu izplatīšanas izmaksu konsolidāciju, tādējādi optimizējot uzņēmuma mārketinga budžetu,” skaidro Sēlijas Vides Aizsardzības Asociācijas valdes loceklis Gatis Tropiks.

Līdz šim Latvijā ir izplatīti jau vairāk nekā 10 000 akcijas uzlīmju ar lūgumu nemest reklāmas materiālus marķētajās pastkastītēs. Proporcionāli akcijas dalībnieku atsaucībai akcijas organizatori plāno palielināt uzlīmju skaitu līdz pat 100 000 uzlīmju.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+