Foto – LETA

Belte: mani mērķi ir radikāli lielāki par NEPLP uzstādītajiem 0

Mani mērķi ir radikāli lielāki par tiem, ko izvirzījusi Nacionālā elektronisko plašsaziņas līdzekļu padome (NEPLP), kas jaunajai Latvijas Televīzijas (LTV) valdei devusi vairāk nekā 30 uzdevumu, intervijā aģentūrai BNS sacīja sabiedriskā medija valdes priekšsēdētājs Ivars Belte.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 27
Krievijā valda histērija: izbojāta Putina inaugurācija 201
Lasīt citas ziņas

Viens no uzdevumiem ir par 5% lielāka skatītāju apmierinātība ar saturu, bet auditorijas pieaugums par 1%, salīdzinot ar gadu iepriekš.

“Mani mērķi ir vēl radikāli lielāki par NEPLP izvirzītajiem. Ja jautātu par maniem mērķiem un uzdevumiem, tad mērķis ir komunicēt vairāk ar ekonomiski aktīvo auditoriju – šī ir tā auditorijas daļa, kas kaut kādu apsvērumu dēļ izvēlas citus kanālus. Man šai auditorijai ir jānokomunicē tās Latvijas Televīzijas lietas, kas viņus varētu interesēt. Ja mēs izkustēsimies šajā virzienā un spēsim pieradināt cilvēkus skatīties lietas, par kuru kvalitāti esam pārliecināti, domāju, ka būs rezultāts,” pavēstīja Belte.

CITI ŠOBRĪD LASA

Padome, pēc viņa vārdiem, nav bijusi ambicioza.

“Runājot par sasniedzamību, man šķiet, ja nebūs ļoti radikālu pārsteigumu tirgū, šis mērķis un uzdevums nav pats ambiciozākais. Manuprāt, ir jārunā par būtiski lielāku sasniedzamības pieaugumu. Varbūt, ka tiešām paies laiks, kad mēs to varētu redzēt jau faktos un datos, bet runa ilgtermiņā būtu par daudz lielāku ciparu,” norādīja televīzijas vadītājs.

Viņš atzina, ka LTV pašlaik nesasniedz vai mazāk sasniedz ekonomiski aktīvo iedzīvotāju daļu – cilvēkus vecumā no 15 līdz 55 gadiem.

“Šo daļu uzskatu par pašu būtiskāko, jo tur ir viedokļu veidotāji utt. Mums būtu svarīgi, ka šiem cilvēkiem mūsu ziņas būtu atskaites punkts, kvalitātes rādītājs. Reitings rāda, ka pašlaik tā ir zaudējusi pozīcijas. Un tāpēc pie tā ir jāstrādā. Protams, nāk sabiedriski aktīvie laiki politikā – vēlēšanas utt., šī ir iespēja nostrādāt labi, kvalitatīvi,” klāstīja valdes priekšsēdētājs.

LTV valdei noteikts uzdevums palielināt televīzijas abu kanālu LTV1 un LTV7 sasniegto unikālo auditoriju līdz 37%, kas ir +1% pret 2012.gadu, bet internetā – līdz 7%, kas ir 100 tūkstoši jeb par diviem procentiem vairāk nekā 2012.gadā. Savukārt līdz 65% pozitīva novērtējuma jāpieaug auditorijas apmierinātībai ar satura kvalitāti, kas ir par 5%. LTV valdei jau 2013.gadā ar efektīvu saimniecisko darbību jāpanāk vismaz 10% finansējuma pieaugums attiecībā pret 2012.gadu.

LTV valdes priekšsēdētāja amatā nesen sāka strādāt Belte, par LTV valdes locekli programmu attīstības jautājumos – Sergejs Ņesterovs, bet par LTV valdes locekli finanšu un tehnoloģiju jautājumos – Māris Skujiņš.  

Reklāma
Reklāma

Pētījumu aģentūras TNS dati liecina, ka martā visvairāk skatītais kanāls Latvijā bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 14,8%. Otrs visvairāk skatītais kanāls bijis LNT ar 10,8%, bet trešais – kanāls PBK ar 9,4% lielu skatīšanās laika daļu.

Kanālam LTV1 veltīti 9%, bet kanālam LTV7 – 3%.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.