Mobilā versija
+2.9°C
Niklāvs, Nikola, Nikolajs, Niks
Otrdiena, 6. decembris, 2016
16. decembris, 2013
Drukāt

Biļešu cenu pazemināšana attaisnojas. “Bon Jovi” – gada pelnošākā koncertturneja

Foto- LETA/EPAFoto- LETA/EPA

''Bon Jovi''

Vislielāko peļņu no pasaules koncertturnejas šogad guvusi leģendārā amerikāņu rokgrupa „Bon Jovi”, liecina mūzikas žurnāla „Billboard” apkopotā informācija.

Tūrē „Because We Can” bijuši izpārdoti 90 koncerti, kurus apmeklēja kopumā vairāk kā 2 miljoni skatītāju, tā gūstot ievērojamus ienākumus- 205 miljonus ASV dolāru jeb 105 miljonus latu.

Katrā pilsētā, kurā uzstājās, nopelnījuši vairāk nekā 3 miljonus ASV dolāru, liecina biznesa žurnāla „Forbes” dati.

Šī jau ir trešā reize, kad grupas „Bon Jovi” koncerttūre izpelnās pirmo vietu gada pelnošāko koncertturneju listē, ko veido „Billboard”. Tikpat grandiozi panākumi bija 2008.gadā un 2010.gadā. Tiesa, ienākumu apjoms un koncertu skaits šogad vēl lielāks- 2010.gadā peļņa bija 146,5 miljoni ASV dolāru par 69 koncertiem.

Grupas dalībnieki iepriekš intervijās ir atzinuši, ka apzināti ņem pauzi pēc koncertturnejas, lai fani būtu vairāk noilgojušies viņus atkal redzēt uz skatuves. Turklāt viņi arī nav slēpuši, ka koncerta organizētājiem paši lūdza pazemināt koncertu biļešu cenas, lai jebkuras rocības fanam būtu tās pieejamas. Lētākā biļete bijusi 19 dolāri bez PVN. Par biļešu cenām sākuši domāt pēc skandāla, ko pērn izraisīja ārkārtīgi augstās „The Rolling Stones” koncertu biļešu cenas.

Šis dāsnums nu ir attaisnojies, kā arī citi labvēlības žesti pret saviem faniem. Piemēram, vakar 15.decembrī, visi leģendārās rokgrupas „Bon Jovi” koncerta apmeklētāji Sidnejas izklaides centrā bez papildu samaksas saņēma nekad iepriekš neizlaistu DVD no „Bon Jovi’’ koncertiem. Grupa ir izslavēta arī ar dažādām labdarības akcijām.

Zīmīgs ir arī koncertturnejas nosaukums „Because We Can” – tulkojumā „jo mēs varam”. Tā esot kā atbilde uz bieži dzirdēto jautājumu „Kāpēc mums iesaistīties? Kāpēc darīt?”, skaidrojis grupas līderis.

Panākumiem nav traucējis pat tas, ka aprīlī grupu negaidīti pameta ģitārists Ričijs Samboras. Kā toreiz teica – „ personīgu iemeslu dēļ”. Baumoja, ka viņš ar līderi Džonu Bon Džovi nevarot vienoties par naudas sadali, tomēr nesenā intervijā viņš šādas baumas noliedzis. „Man vienkārši vajadzēja būs mājās,” BBC skaidrojis ģitārists. Pa šo laiku pavadījis vairāk laika kopā ar savu 16 gadus veco meitu.

„Bon Jovi” koncertturnejā izskanēja dziesmas no jaunākā albuma „What About Now’’, kas iznāca šogad pavasarī.

Kas ir grupas panākumu pamatā? Citos pētījumos, kur pie mūziķu ienākumiem pieskaita arī tos, kas nav saistīti ar muzicēšanu, „Bon Jovi” pirmās vietas neieņem. Piemēram, šogad Madonna atzīta par pelnošāko mūziķi, jo bez koncertiem ienākumu avots viņai vēl ir apģērbu līnija un smaržas. „Bon Jovi” nav atzīts arī par ietekmīgāko mūziķi- topā, kurā vērtē tvitera un facebook ierakstu popularitāti, pirmo vietu ieguvusi Lady Gaga.

Kāds pētījums Londonā 2010.gadā gan esot apliecinājis, ka, ja vērtē tieši mūziku, vislielākās izredzes radīt lipīgas dziesmas esot tieši dziedātājiem vīriešiem. Zemapziņā klausītāji saklausot kara saucienu. Balss piepūle norādot uz lielu enerģiju un mērķtiecīgumu, īpaši, ja tā tiek kombinēta ar nelielu balss diapazonu, secinājuši pētnieki.

Viņu veidotajā lipīgāko dziesmu topā iekļuva arī grupas „Bon Jovi” dziesma „Livin’ on a Prayer’’.

Pievienot komentāru

Draugiem Facebook Twitter Google+