Publicitātes foto

“Latvijas dzelzceļš” vienojas par maģistrālā datu pārraides tīkla modernizāciju 0

Valsts AS “Latvijas dzelzceļš” (LDz) pirmdien parakstīja līgumu par maģistrālā datu pārraides tīkla modernizāciju, kas uzņēmumam ļaus turpmākajos gados realizēt vērienīgas investīcijas un ieviest jaunākās tehnoloģijas, informē kompānijā.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Lasīt citas ziņas

Maģistrālā datu pārraides tīkla modernizācija “Austrumu – Rietumu” transporta koridorā ir svarīga, lai nodrošinātu kvalitatīvus un nepārtrauktus balss un datu pārraides sakarus, kas ir drošas vilciena kustības pamatā, norāda uzņēmumā.

Modernizējot balss un tehnoloģisko sakaru risinājumus, paaugstināsies darba efektivitāte, samazināsies bojājumu skaits un dīkstāves laiks. Projekta realizācija nodrošinās datu pārraides infrastruktūru tālākai integrētas transporta sistēmas attīstībai, palielinot kustības drošību un veicinot kravu apjomu pieaugumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Šodienas augstais automatizācijas līmenis, kā arī jaunāko tehnoloģiju ieviešana iespējama tikai pie nosacījuma, ja tiek izmantotas ļoti drošas datu pārraides sistēmas. Maģistrālais datu pārraides tīkls ir mugurkauls pasažieru un kravu efektīvai un drošai pārvadāšanai, un šī tīkla modernizēšana būs pamats drošības un kontroles sistēmu efektīvai darbībai,” skaidro LDz prezidents Uģis Magonis.

Kopējā projekta summa ir 14,2 miljoni eiro, no kuriem 8,8 miljoni eiro ir Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējums, bet 5,4 miljoni eiro – LDz finansējums. Projektu paredzēts realizēt līdz 2015.gada beigām. Darbus izpildīs pilnsabiedrība “SMN-Belam-Fima”, bet līguma uzraudzību un vadīšanu veiks SIA “Fabrum”.

Koncerns “Latvijas dzelzceļš” sastāv no valdošā uzņēmuma valsts AS  “Latvijas dzelzceļš” un piecām meitassabiedrībām: AS “LatRailNet”, kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali; SIA “LDz Cargo”, kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus; infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmuma SIA “LDz Infrastruktūra”; ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmuma SIA “LDz Ritošā sastāva serviss”; apsardzes uzņēmuma SIA “LDz Apsardze”.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.