Foto-LETA

Nosaukti reklāmas festivāla “Golden Hammer” uzvarētāji 0

Vakar, 8.jūnijā, kļuva zināmi starptautiskā reklāmas festivāla “Golden Hammer” uzvarētāji.

Reklāma
Reklāma
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 5
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
Viedoklis
Linda Tunte: “Es dzeru, lamājos, gāžu politiķus un eju prom no darba”
Lasīt citas ziņas

Labākie reklāmas speciālisti savā kategorijā saņem “Grand Prix”, “Gold” un “Silverhammer” apbalvojumus, bet izcilākie – “Creativitycase”, ko piešķir radošā žūrija, “Mediafolder”- mediju žūrijas augstākais novērtējums, “Access key”, kas apliecina izcilību interaktīvajā kategorijā, “Networkoftheyear” – šo apbalvojumu saņem aģentūru tīkls, kas ieguvis visvairāk punktu absolūtajā vērtējumā. Pirmo reizi pasniegta balva par izcilību PR kategorijā.

2012.gada uzvarētāji radošajā kategorijā ir “Ogilvy Group Hungary”, mediju kategorijā – “Ogilvy Group Ukraine”, interaktīvajā kategorijā – “Leo Burnett Moscow”, PR kategorijā – “Repute”/”The Matter”.

CITI ŠOBRĪD LASA

Trešo gadu pēc kārtas par titula “Network of The Year” ieguvējiem kļuva “Ogilvy” tīkls.

Vairākās kategorijās tika sadalīti “Grand Prix” balvas, zelta un sudraba āmuri, diplomi, kā arī žūrijas speciālbalvas.

Kopumā festivālam bija pieteikti darbi no 25 valstīm. Radošās idejas bija iesnieguši pārstāvji no Armēnijas, Austrālijas, Azerbaidžānas, Baltkrievijas, Čehijas, Dienvidkorejas, Gruzijas, Igaunijas, Izraēlas, Kazahstānas, Krievijas, Lielbritānijas, Lietuvas, Melnkalnes, Moldovas, Polijas, Rumānijas, Serbijas, Slovākijas, Somijas, Spānijas, Ukrainas, Ungārijas, Vācijas un Latvijas.

Visaktīvāk darbus iesniegušas aģentūras no Krievijas un Ukrainas, savukārt visvairāk darbu iesniegts interaktīvajās un dizaina kategorijās.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.