Foto – Leta

“Oskarotais” režisors Stīvs Makvīns uzņem smaržu reklāmu 0

“Oskarotās” kinolentes “12 Years a Slave” (“12 gadi verdzībā”) režisors Stīvs Makvīns uzņēmis britu modes zīmola “Burberry” jaunāko vīriešu smaržu “Mr Burberry” reklāmu.

Reklāma
Reklāma
Veselam
Ēdieni, no kuriem labāk izvairīties pirms publiskiem pasākumiem… Tie pastiprināti veido gāzes vēderā 4
Numeroloģija un skaitļu maģija: kā jūsu tālruņa numurs ietekmē jūsu likteni un kad to mainīt? 31
Skabejeva ārdās: Krievijas propagandisti sašutuši par Trampa rīcību saistībā ar Ukrainu 85
Lasīt citas ziņas

Reklāmā attēlota pāra romantiskā nedēļas nogale Londonā.

Tā ir pirmā reklāma, ko uzņēmis Makvīns.

“Es gribēju parādīt divus cilvēkus, kuri ir kaislīgi iemīlējušies,” sacīja britu režisors. “Tas ir brīdis attiecībās, kad domājat tikai viens par otru un gribat pavadīt laiku kopā.”

CITI ŠOBRĪD LASA

Makvīns bija pirmais melnādainais režisors, kas ieguvis prestižo ASV Kinoakadēmijas balvu kategorijā “Labākā filma”. Vēsturiskā kinolente “12 Years a Slave” apbalvota arī ar Britu kino un televīzijas mākslas akadēmijas (BAFTA) un “Zelta globusa” balvām.

“Burberry” jaunās smaržas raksturo kā “Londonas esenci”. Tas ir “juteklisks zāļu un koksnes aromāts”, ko “Burberry” radošais direktors Kristofers Beilijs izstrādājis kopā ar franču parfimēru Franci Kurkdžanu.

Tualetes ūdens pudeles dizainu iedvesmojis “Burberry” klasiskais melnais vīriešu mētelis, teikts zīmola paziņojumā presei.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.