Foto: Pixabay

10 lietas tavā izskatā un uzvedībā, kas rada pirmo iespaidu par tevi 0

Leģendārā Koko Šanele mēdza teikt: “Jums būs tikai viena iespēja radīt pirmo iespaidu par sevi”. Un tā patiešām ir. Lūk, daži svarīgākie “sīkumi”, kas rada pirmo iespaidu par tevi.

Reklāma
Reklāma

1. Acu kontakts

7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos 25
Seni un spēcīgi ticējumi: šīs lietas nekad nedrīkst ne aizņemties, ne aizdot
4 ikdienišķas un efektīvas lietas: tās palīdz tikt vaļā no liekā svara, ja tev nepatīk sportot 7
Lasīt citas ziņas
Foto: Pixabay

Cilvēki dažkārt izvairās no tā dažādu iemeslu dēļ. Tas var būt pašpārliecinātības trūkums, kautrība, nepārliecinātība, augstprātība. Jebkurā gadījumā – tas, ka jūs izvairāties no acu kontakta ar citu cilvēku, liecina par to, ka jūs neesat draudzīgi noskaņots. Patiesu interesi un uzticību var iegūt tikai ar pārliecinātu, drošu un mierīgu acu skatienu.

2. Smaids

CITI ŠOBRĪD LASA
Foto: Pixabay

Atkarībā no situācijas, smaids var būt ļoti izteikts un tik tikko pamanāms. Galvenais, lai tas būtu. Tas vienmēr palīdz radīt labu iespaidu, jo ikviens cilvēks smaidu asociē ar pozitīvām emocijām.

3. Rokas paspiešana

Foto: Pexels

Šāda sasveicināšanās vienmēr ir pozitīva. Turklāt to var apvienot gan ar acu kontaktu, gan smaidu. Jāatceras, ka eksistē arī etiķete ar noteikumiem, kuros aprakstīts, kuram pirmajam būtu jāsniedz roka sveicienam. Jebkurā gadījumā – rokas paspiešana ir gan pieklājīgs, gan draudzīgs žests. Atteikums no rokas paspiešanas rada par jums nepieklājīga un nedraudzīga cilvēka iespaidu.

4. Apģērba krāsa

Foto: Pixabay

Nav nekā pārsteidzoša tajā, ja jūsu garderobē ir apģērbi visās varavīksnes krāsās. Taču ir svarīgi konkrētā situācijā izvēlēties piemērotas krāsas apģērbu. Tiesa, cilvēki, kas ģērbušies spilgtās drēbēs vienmēr atmiņā paliek labāk.

5. Cilvēks un telefons

Foto: Pexels

Cilvēks, kas demonstrē to, ka nemitīgi viņa uzmanība ir pievērsta telefonam, ka viņš sūta kādam ziņas, laikā, kad blakus ir reāli cilvēki, var radīt nepareizu iespaidu – daudziem nešķitīs, ka jūs esat aizņemts, bet viņi domās, ka jūs esat slikti audzināts un nepieklājīgs. Gadījumi, kad jūs esat aizņemts, patiešām var gadīties. Tādās reizēs vajadzētu apkārtējiem atvainoties, atrisināt šo situāciju un pēc iespējas ātrāk pievērsties saviem sarunas biedriem.

Reklāma
Reklāma

6. Attieksme pret apkārtējiem

Īpaši cilvēka attieksmi var novērtēt, piemēram, pret apkalpojošo personālu un cilvēkiem, kuros jūs neesat “ieinteresēts”. Biznesa partneri un klienti ir cits “stāsts”. Tieši attieksme, piemēram, pret viesmīļiem, istabenēm, taksistiem rada pirmo iespaidu par konkrēto cilvēku.

7. Prasme klausīties

Kad jūs sarunājieties ar citu cilvēku, ļoti vēlams ir acu kontakts. Tā jūsu sarunu biedram būs skaidrs, ka jūs viņā uzmanīgi klausāties un jūsu uzmanību nenovērš sīkumi blakus.

8. Uztraukums

Uztraukums ir normāla parādība – tāds ir ikvienam cilvēkam it īpaši situācijās, kas ir nepazīstamas. Taču savu uztraukumu ir jācenšās kontrolēt, lai apkārtējiem neradītu iespaidu, ka jūs ļoti nervozējat. Centieties neaiztikt vai nemitīgi sakārtot apģērbu, virpināt rokās zīmuļus vai pildspalvas, uztīt matu šķipsnu uz pirkstiem, kustināt kājas un tamlīdzīgi. Šāda uzvedība liecina par to, ka jūs esat ļoti uztraucies.

9. Kavēšanās

Lai radītu par sevi pozitīvu iespaidu, gadījumā, ja gadās aizkavēties, ir nepieciešams uzreiz atvainoties, un paskaidrot kavējums iemeslu. Tas jāizdara neatkarīgi no tā, cik ilgi tikšanos esat nokavējis.

10. Mājdzīvnieks

Foto: Pexels

Pētījumi un aptaujas ir pierādījuši, ka cilvēki ir automātiski labākās domās par tiem cilvēkiem, kuriem ir mājdzīvnieki. Jau tas vien, ka cilvēks par kādu rūpējas, liecina par to, ka viņš spēj būt atbildīgs un uzticams. Turklāt suņu īpašniekus uzskata par enerģiskākiem un patiesākiem, bet kaķu saimniekus – par intuitīviem. Ja sarunas laikā iespējams pieminēt savu mājdzīvnieku, nevajag laist garām šādu iespēju – tas radīs par jums labu iespaidu.

Sagatavots pēc ārzemju preses materiāliem

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.