Foto – Karīna Miezāja

FOTO: Jana Duļevska, Pauls Timrots un Ineta Radēviča strādā pasu nodaļā 3

Atklājot laba servisa kustības kampaņu valsts pārvaldē, ceturtdien, 14. septembrī, iedzīvotājiem bija unikāla iespēja noformēt vai saņemt savu pasi vai personas apliecību (eID karti) pie sabiedrībā zināmiem cilvēkiem.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
3 horoskopa zīmes, ko visi mīl – viņi izceļas ar īpašu harismu un siltu enerģiju
VIDEO. “Cepuri nost, grūtākais teikums TV vēsturē!” Soctīklotāji sajūsmā par ziņu diktores Vondas prasmīgo dikciju
“Viņam sāk šķist, ka drīkst atļauties visu!” Sabiedrība pamatīgi iekarsusi, diskutējot par Oskara Zeizas aizturēšanu
Lasīt citas ziņas

Ar laba servisa kustību valsts pārvaldē Valsts kanceleja jau trešo gadu pēc kārtas aicina iedzīvotājus novērtēt izcilu klientu apkalpošanu un balsot par atsaucīgiem valsts iestāžu darbiniekiem. Laba servisa kustības mērķis ir izcelt labākos no labākajiem, lai viņi iedvesmotu citus valsts pārvaldē strādājošos, informēja Valsts kancelejā.

CITI ŠOBRĪD LASA

Kampaņu atklāja ar īpašu pasākumu, kurā Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes klientu apkalpošanas speciālistu lomā iejutās Valsts kancelejas direktors Jānis Citskovskis, Latvijas Vieglatlētikas savienības prezidente Ineta Radēviča, Radio SWH personība Kaspars Breidaks, TV personība Jana Duļevska un SEB bankas Private Banking vadītāja Aija Miķelsone.

J.Duļevska akcentē, ka “valsts pārvaldes klientu apkalpošana augstā līmenī veicina iedzīvotāju uzticēšanos valsts iekārtai un pārliecību par pārvaldes funkciju sekmīgu izpildi. Savukārt tas iedrošina klientu savā veidā piedalīties valsts attīstības procesos”.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.