Dana Reizniece-Ozola.
Dana Reizniece-Ozola.
Foto – LETA/REUTER/Ints Kalniņš

Ietekmīgais ASV medijs “Politico” pievērsis uzmanību DB kampaņai pret Reiznieci-Ozolu 5

ASV medijs “Politico” pievērsis uzmanību laikraksta “Dienas Bizness” kampaņai pret finanšu ministri Danu Reiznieci-Ozolu (ZZS).

Reklāma
Reklāma
Veselam
Neredzamās slepkavas: četri ikdienas ieradumi, kas nemanāmi bojā asinsvadus un palielina trombu attīstības risku
Kokteilis
Ja esi dzimis vienā no šiem trīs datumiem, tev uzlikts īpašs “zīmogs” no pagātnes
TV24
“Neviens nevarēja saprast, kas tas par ieroci!” Slaidiņš atklāj interesantu incidentu “Zapad 2025” laikā
Lasīt citas ziņas

Šai kampaņai veltīta publikācija “Politico” Eiropas portālā.

“Politico” raksta, ka, tuvojoties Saeimas vēlēšanām, Latvijas valdības cīņa pret naudas atmazgāšanu un centieni samazināt nerezidentu noguldījumu apmēru “izraisījusi pretreakciju valdības plāniem, kuras vadībā ir prokrieviskā centriski kreisā opozīcijas partija “Saskaņa” un valsts lielākais biznesa laikraksts “Dienas Bizness””.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Uguns tiek vērsta pret finanšu ministri Danu Reiznieci-Ozolu, kuru “Dienas Bizness” salīdzinājis ar mafijas bosu, un kas arī redzama neīstos plakātos “Viņu meklē”, kas liek domāt, ka viņu meklē valsts pretkorupcijas iestāde”, teikts portālā.

Intervijā “Politico” Reizniece-Ozola apsūdzējusi Krievijas uzņēmējus un viņu vietējos partnerus, kurus gan viņa atteikusies nosaukt, par nomelnošanas kampaņas organizēšanu, lai ietekmētu vēlēšanas un kavētu viņas centienus sakārtot banku sektoru.

Portāls apraksta “Dienas Biznesā” publicētās finanšu ministres karikatūras un pret viņu vērstos žurnālista Sandra Toča komentārus.

“Politico” arī piemin pētnieciskās žurnālistikas centra “Re:Baltica” rakstu, kurā teikts, ka “Dienas Biznesu” izmanto ekspolitiķis un uzņēmējs Ainārs Šlesers, lai stiprinātu “Saskaņas” un “KPV LV” pozīcijas pirms Saeimas vēlēšanām.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.