Foto – LETA

Ievērojami pieaugusi “Facebook” un “Twitter” auditorija Latvijā 0

Sociālā tīkla “facebook.com” regulāro lietotāju skaits Latvijā pēdējos trīs gados ir pieaudzis deviņas reizes, bet “twitter.com” regulāro lietotāju skaits ir četrkāršojies, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja “TNS” mārketinga vadītāja Laura Vendele.

Reklāma
Reklāma
TV24
“Situācija mainās pa stundām!” Saņemti divi pilnīgi pretēji ziņojumi no frontes. Kurš melo?
Gatavo Krieviju konfliktam ar NATO: atklāj, kāpēc Putins atlaida Šoigu un viņa vietā amatā iecēla Kremļa ekonomistu
VIDEO. Latviešu puisis Zigmunds kopā ar māti nolēmuši pārcelties uz Baltkrieviju un iegādāties tur īpašumu: “Meklēs labāku dzīvi” 314
Lasīt citas ziņas

Regulāro “facebook.com” apmeklētāju skaits pēdējos trīs gados pieaudzis no 24 000 vietnes apmeklētāju vidēji dienā 2010.gada pavasarī līdz 209 000 apmeklētāju 2012.gada rudenī, “twitter.com” lietotāju skaits – no 19 000 vietnes apmeklētāju vidēji dienā 2010.gada pavasarī līdz 82 000 apmeklētāju 2012.gada rudenī.

”TNS Latvia Digital” rudens pētījuma rezultāti liecina, ka “facebook.com” ir 10.populārākā, bet “twitter.com” ir 13. populārākā interneta vietne pēc vidējās vienas dienas auditorijas rādītājiem Latvijas iedzīvotāju vidū vecumā no 15 līdz 74 gadiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Interneta vietni “facebook.com” vidēji dienā apmeklē 12% jeb 209 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no 15 līdz 74 gadiem, savukārt “twitter.com” vidēji dienā apmeklē 4,7% jeb 82 000 iedzīvotāju.

Pērn rudenī to iedzīvotāju vidū, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā ir lietojuši internetu, vidēji dienā interneta vietni “facebook.com” lietojuši 17,1%, bet “twitter.com” lietojuši 6,7% interneta lietotāju.

“TNS” ir pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra Latvijā.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.