
“Man ir pilnīgi po*uj par latviešiem, es esmu mišelīns!” Kāda soctīklotāja atklāj baisas detaļas par populāru restorānu Latvijā 0
Kuram gan nepatīk paēst ārpus mājas? Bet – lai arī pieredze var būt laba un ēdiens arī, aizkulisēs ne vienmēr viss ir tik rožaini. Šoreiz stāsts par populāru un sabiedrībā iecienītu restorānu “Max Cekot Kitchen”.
Tas viss sākās ar vienu ierakstu platformā “X”. @arsaviemputniem 6. jūnijā publicē: “Pēc tā, ko šodien uzzināju par “Max Cekot” restorānu, nekad tur kāju nespertu, un jums arī neiesaku.🫣😄”
Protams, sabiedrību tas ieinteresēja, un soctīklotāji nevarēja sagaidīt, kāds iemesls ir šādai attieksmei. @arsaviemputniem vēlāk publicēja četrus iemeslus, kas pamato viņas pirmajā publikācijā teikto.
Viņa raksta:
“1. Intereses pēc pavaicāju kolēģei, cik tad sanāk čajiņš tur. Kā izrādās, čajiņu savāc īpašnieks un vienu reizi mēnesī piemet 20€ kā bonusu algai.
2. Runājot par algām. Tās tur izdala skaidrā naudā, ar piespraustām lapiņām par to, cik čupiņā ir, kā arī darbiniekiem ļoti ilgi nedod līgumus.
3. Īpašniekam ir ļoti svarīgi, ka darbinieki ēd pusdienas pie viena kopīga galda, visi kopā. Darbinieki maiņā ~20, vietas pie galda — 12. Kas pusdienās? Pliki rīsi ar seleriju. Kur pats Max? Pie blakus galda bauda restorāna cienīgu maltīti.
4. Kāpēc sākumā šo nosaucu par vatņiku vietu? Darbinieku sapulcē atskanēja ļoti stingrs (diemžēl nevaru citēt pilnībā precīzi): “Man ir pilnīgi po*uj par latviešiem, es esmu MiŠElīNs”.”
Viņa turpina, sakot, ka “nenoliedzami Max ir ieguldījis ļoti daudz šajā vietā — pats domājis visus dizaina elementus un trauku dizainus utt. —, bet man ir pilnībā nepieņemama šāda attieksme pret darbiniekiem, un tas, ka savāc viesmīļu nopelnītos čajus, ir vispār manam prātam neaptverami.”
Atvainojiet, piedodiet nebija laika – bērni, dzīve un tā. Mazā (cerams) pavedienā uzskaitīšu pāris iemeslus kāpēc es nekad nestrādātu un arī neapmeklētu šo vatņiku iestādījumu. https://t.co/RokjgETTzh
— Madara Raiļana (@arsaviemputniem) July 6, 2025
Arī komentētājiem ir kas sakāms!
Bet kas darbiniekus tur tomēr notur, ka viņi šādu attieksmi "norij" (jo kadru mainība nebija pieminēta)? Algas apmērs (lai arī aploksnē)? Apdrošināšana? "Prestižs" ka strādā tādā restorānā?
Jo katru no mums kautkas tomēr tur – mani, piemētam, bez visa cita. ļoti laba apdr.polise.— SvetLana (@S_v_e_t_i_k81) July 7, 2025
… tradicionāla cilvēku būtība – apdir** citus veiksmes stāstus, tikai tāpēc kā kaut kas liekas nepareizi … ja cilvēki tur strādā, tad viņus viss apmierina, ja neapmierina – iet projām . Es domāju paši īpašnieki daudz ieguldīja tajā Vietā un pelnīja atbilstošas pusdienas 🙂
— Kristina Podrug (@KristinaPodrug) July 7, 2025
Par dzeramnaudām liekas pilnīgs čau….tā pienākas viesmiļiem 👌🏻
Kuri pienācīgi to nopelnīja apkalpojot savus viesus. 🤷♂️— Kristaps Pumpurs (@krispumpurs) July 6, 2025
Ar tējas naudas izdalīšanu konkrētam oficiantam tur tiešām būtu pagrūti, jo pa visu vakaru Tevi apkalpo +/- 10 oficianti. Un rēķinā ir +10% serviss jau ierēķināts "obligātajā" . Krievu val. tur vispār nedzirdēju, klienti tikai LV un eng runājošie. Bet aizkulisēs iespējams viss ru
— Gvido Timoško (@gvidotimosko) July 7, 2025
Gribi CV ierakstu no Michelin tad paciet to un noturi standartu, ne velti CV tas ir diezgan smuks ieraksts
— Jautā Līga Spure no Vaiņodes (@neegeris) July 8, 2025