Melbārde: Rīgai kā Eiropas Kultūras galvaspilsētai trūka reklāmas 3
Analizējot Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas veikumu, jāizvērtē arī tas, kāpēc Rīga netika reklamēta kā kultūras galvaspilsēta, intervijā Latvijas Televīzijas raidījumā “Rīta Panorāma” sacīja kultūras ministre Dace Melbārde.
“Lielākā neveiksme ir tā, ka Tūrisma attīstības valsts aģentūrai neizdevās laicīgi pabeigt iepirkumu, kas saistīts ar Rīgas kā Eiropas kultūras galvaspilsētas reklamēšanu tieši tūrisma nozīmē,” atzina ministre.
Viņa uzsvēra, ka šā iemesla dēļ tika palaista garām iespēja runāt par Rīgu kā kultūras tūrisma pilsētu.
“Domāju, ka pie izvērtēšanas šis jautājums ir jāpaceļ, kas ir bijuši par šķēršļiem, kāpēc tas nav izdarīts,” teica Melbārde.
Jau vēstīts, ka izskanējuši pārmetumi, ka ārzemēs trūkst pilnīgi jebkādas reklāmas par Rīga kā Eiropas kultūras galvaspilsētā plānotajiem kultūras pasākumiem.



