Nodokļu kampaņas himnu, kurā cilvēki aicināti “nomaksāt”, reperu apvienība “Olas” izpilda, gozējoties ap spožu “BMW”. Kā rāda skatītāju atsauksmes, tieši šis auto piesaistījis lielāko uzmanību.
Nodokļu kampaņas himnu, kurā cilvēki aicināti “nomaksāt”, reperu apvienība “Olas” izpilda, gozējoties ap spožu “BMW”. Kā rāda skatītāju atsauksmes, tieši šis auto piesaistījis lielāko uzmanību.
Ekrānšāviņš/youtube

Īpatnēja kanālu atlase 14

Iepazīstoties ar FM sagatavotā iepirkuma nosacījumiem, acīmredzama ir labvēlība MTG grupas TV kanāliem, kam atvēlēta lauvas tiesa no kampaņas publicitātes video izvietošanas gan latviešu, gan krievu valodā. Konkrēti, trīs šīs grupas kanālos – “TV3”, “3+” un “TV6” – kopumā paredzēta publicitātes materiālu izvietošana 87 reizes, kamēr sabiedriskā medija LTV1 kanālā tikai 25 reizes, bet LTV7 – nevienu. Jautājumi rodas arī par radiostaciju izvēli, kur ignorētas, piemēram, “Radio SWH” stacijas, bet interneta mediju atlasē aiz borta palicis populārais portāls “Delfi”. “Esam nosūtījuši vēstuli Finanšu ministrijai kā iepirkuma organizētājai, kurā paužam neizpratni par to, kāpēc esam izslēgti no kampaņas mediju loka, un aicinām pārskatīt kampaņas mediju plānošanu, lai tā neierobežotu godīgas konkurences principus,” informē “Delfu” galvenais redaktors Ingus Bērziņš. “Radio SWH” mārketinga un pašreklāmas daļas vadītāja Inita Pelse norāda, ka uzņēmuma vadība par šo kampaņu ir informēta, taču pretenziju par mediju izvēli negrasās sniegt.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
FOTO. Skolas direktors sašutis par Eirovīzijas “dibenu” vērtībām: “Ja Dons būtu skūpstījis kādu vai laizījis grīdu, tad noteikti ierakstītos standartā”
Zinātnieki apstiprinājuši! Alkohols mērenās devās ir labvēlīgs vecākiem cilvēkiem 45
Kokteilis
Zviedrijas policija atklāj, par ko tiks izvirzītas apsūdzības no Eirovīzijas diskvalificētajam Nīderlandes māksliniekam 33
Lasīt citas ziņas

A. Jarockis skaidro, ka valsts budžeta resursi šādu aktivitāšu rīkošanai ir ierobežoti: “Ministrija vienmēr nosaka ikgadējas kampaņas mērķauditoriju. Pamatojoties uz dažādu aptauju un pētījumu datiem, šogad esam izvēlējušies jauniešu auditoriju vecumā no 13 līdz 25 gadiem. Atbilstoši tam izvēlēti arī komunikācijas produkti un kanāli.” Pēc Jarocka sacītā, izvēlēti tie TV kanāli un radiostacijas, kurus vairāk patērē minētā mērķauditorija un kuri savā jomā nav visdārgākie.

Ministrijai vēstuli nosūtījusi arī Latvijas Preses izdevēju asociācija, kas konstatē, ka rīkotās kampaņas nosacījumi izslēdz drukātās preses iekļaušanu mediju sarakstā. Kā teikts vēstulē, tas “rada nepamatotus ierobežojumus konkurencei, kā arī nesasniedz un diskriminē lielu daļu Latvijas iedzīvotāju”. Jarockis uz to vien nosaka: “Ko var darīt, ja jaunieši labprātāk skatās televīziju, lieto sociālos tīklus un apmeklē kino nekā lasa avīzes.” Izvēlēto mediju saraksta pārskatīšanu FM pārstāvis nesola.

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.