Foto: Freepik

Nobrucis “Wi-Fi” vai notikusi cita tehniska ķibele? Konsultējies pa tālruni pēc iespējas efektīvāk 0

Reizēs, kad “nobrūk” mājas wi-fi vai nepieciešams atbalsts kāda jautājuma risināšanā, cilvēki nereti meklē palīdzību, zvanot uz uzņēmumu informatīvo tālruni.

Reklāma
Reklāma
Kāpēc ar gadiem pieaug svars? Kaloriju skaitīšana nepalīdzēs, lūk, kas tev jādara
RAKSTA REDAKTORS
“Kad sāku rādīt slaidus par Ukrainu, redzēju, ka vairāki skolēni novērsa skatienu…” Pieredzes stāsts par krievvalodīgajiem jauniešiem 7
“To bezjēdzīgo brīvdienu 1. maijā sen bija laiks izbeigt.” Sociālo tīklu lietotāju viedokļi par 1.maiju kā oficiālu brīvdienu 142
Lasīt citas ziņas

Visbiežāk uz zvanu šādos gadījumos atbild zvanu centra operators, kurš, pārstāvot uzņēmumu, atbild uz cilvēku jautājumiem, sniedz konsultāciju un palīdz atrisināt viņu vēlmes vai problēmas. Ko jautāt un kā pēc iespējas efektīvāk izmantot konsultāciju pa tālruni?

Plašāk ar ieteikumiem, kā panākt efektīvu un veiksmīgu sarunu, dalās Transcom Worldwide Latvia vecākais klientu apkalpošanas speciālists Artūrs Melnis.

CITI ŠOBRĪD LASA

Lai saruna būtu efektīvāka un zvanu centra operators pēc iespējas ātrāk varētu palīdzēt atrisināt tavu jautājumu, ieteicams sekot šiem soļiem:

Pārbaudi pieejamo informāciju

Pirms zvana veikšanas izlasi preces lietošanas instrukciju un centies izpildīt konkrētas darbības. Šādi iespējams pārliecināties, ka tā tiešām nestrādā un nepieciešama palīdzība.

Pārbaudot preci, piefiksē darbības, ko esi veicis, lai vēlāk tās varētu paskaidrot arī operatoram, tādējādi kopīgi varēsiet veikt secinājumus, kur varētu būt meklējama problēma.

Saglabā mieru

Protams, ir kaitinoši, ja kāda lieta nestrādā vai pakalpojums īslaicīgi nav pieejams, tomēr emocionalitāte noteikti nepalīdzēs atrisināt situāciju.

Atceries, ka zvanu centra operators ir cilvēks, kurš vēlas palīdzēt atrisināt tavu problēmu, tādēļ dusmu izrādīšana un citas emocionālas izpausmes var tikai aizkavēt sarunas mērķi. Tā vietā saglabā mieru un detalizēti apraksti situāciju, kas radusies.

Formulē zvana mērķi

Zvanu centra operators ir profesionālis, kurš iedziļinās klientu uzdotajos jautājumos, kā arī atbalsta gan konkrētajā situācijā, gan sniedz kvalitatīvu un noderīgu konsultāciju, kas palīdzētu risināt neskaidrības ilgtermiņā.

Transcom operatoru mērķis ir sniegt padomu un, sadarbojoties ar klientu, pēc iespējas ātrāk atrisināt radušos jautājumu vai problēmu, nodrošinot augstākās kvalitātes apkalpošanu, tādēļ ir ļoti svarīgi, lai šīs sarunas būtu konkrētas un kodolīgas.

Reklāma
Reklāma

Pirms zvani operatoram, definē jautājumus, kurus vēlies uzdot un informāciju, kas jau ir pieejama, piemēram – kas tieši nestrādā, cik ilgi ierīce nedarbojas, kas līdz šim ir vai nav veikts, lai tā strādātu?

Izmanto zvana laiku lietderīgi un vaicā neskaidro, lai pēc iespējas ātrāk atrisinātu problēmu.

Izmanto savu laiku efektīvi

Ikvienam gribas atrisināt problēmu pēc iespējas drīzāk. Zvana laikā operators izstāstīs iespējamos problēmas iemeslus un sniegs konsultāciju, kā tās risināt.

Kārtīgi noklausies, bet vēl labāk – pieraksti, ko un kā darīt, un pēc zvana veic pārbaudi. Gadījumā, ja ierīce arvien nestrādā, zvani uz konsultatīvo tālruni vēlreiz.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.