Fotogrāfs Aleksandrs Sokolovs.
Fotogrāfs Aleksandrs Sokolovs.
Foto: ekrānuzņēmums

“Diemžēl tagad vairs neko. Tagad sūdos līdz ausīm…” fotogrāfs Sokolovs nespēj klusēt par nesmuko gadījumu ar “AirBaltic”, kad neļāva lidot sunim – pavadonim 61

Jau tika ziņots, ka šajās dienās izskanēja nepatīkami pārsteidzoša informācija – Latvijas lidsabiedrības “AirBaltic” partneris “Carpatair” neuzņēma uz lidmašīnas klāja pasažieres suni – pavadoni, kaut pasažiere, kas ir invalīde, biļetes bija iegādājusies sabiedrībā “AirBaltic” un informējusi, ka lidos kopā ar savu draugu, kurš ir sievietes palīgs. Vēlāk gan “AirBaltic” sniedza publisku atbildi un solījās “laboties” – vairāk kontrolējot savus sadarbības partnerus. Tikmēr fotogrāfs Aleksandrs Sokolovs par šo gadījumu ir patiesi sašutis un bez aplinkiem pauž savu viedokli.

Reklāma
Reklāma
7 pārtikas produkti un dzērieni, kas veicina grumbu veidošanos un paātrina novecošanos
Krievu murgs Turcijā: turki Krievijas pilsoņus izsēdina no lidmašīnām un neļauj lidot uz citām valstīm
TV24
Ojārs Rubenis: “Tikai debilu cilvēku apziņā var būt tāda sajūta, ka mēs varam braukt pa tādiem ceļiem un tādām Rīgas ielām…”
Lasīt citas ziņas

“Ir cilvēki, kuri nekad neatzīst savas kļūdas. Vienmēr izdomā kaut kādus traucējošus apstākļus. Lai kas notiktu, viņš nekad nav vainīgs. Besī tādi.

Situācijā ar Airbaltic ir ļoti līdzīga. Tikai tas nav viens cilvēks, bet milzīgs uzņēmums…

CITI ŠOBRĪD LASA

OK. Apstākļi tā sakrita, ka kāds darbinieks negribēja strādāt uz 100% un sanāca tā kā sanāca. Sieviete ar īpašām vajadzībām bija šķirta no sava suņa-pavadoņa un aizlidoja vienatnē.

Mani tiešām šokē tā demonstratīvi formālā Airbaltic atbilde, kura tagad ir izplatīta internetā. Viņi arī vaino kaut kādus apstākļus, trešās personas un tml.

Tas ir pretīgi, kad kāds nevar/negrib uzņemties atbildību. Visās jomās tas ir pretīgi! Tādai rīcībai nav attaisnojumu!

Ar savu atbildi, kura izskatās, drīzāk pēc ņirgāšanās viņi panāca, ka kompānijas prestižs un reputācija ievērojami pazemināsies.

Ko vajadzēja darīt?

Šo situāciju airbaltic varēja izmantot, kā superīgu mārketinga uzvaru. Kad sieviete aizlidoja bez suņa, viņiem vajadzēja uzreiz nākamjā reisā uz to galamērķi bezmaksas nosūtīt pašu suni + sievietes tuvinieku. Atvainoties, uzdāvināt pāris brīvbiļetes uz jebkādiem lidojumiem un dāvanu karti no dinozoo priekš suņa.

Bet galvenais, to visu skaisti nofotografēt un visos savos sockontos paziņot, ka neskatoties uz mūsu kļūdām un nepilnībām, mēs esam aviokompānija, kura rūpējas un kurai ir svarīgs katrs pasažieris – un nopublicēt bildes ar priecīgu labradoru-pavadoni! Tas viss izmaksātu zem 1000€, kas ir nieks Airbaltikam, bet kompānijas prestižs krietni paaugstinātos! Būtu respekts un tautas mīlestība!
Diemžēl tagad vairs neko. Tagad sūdos līdz ausīm. Žēl.

Mana Berta (attelā) juta līdzi tam dienesta labradoram un sūta viņam sveicienus un apskāvienus” – viņš ierakstījis vietnē “Facebook”.

Par nepatīkamo gadījumu, kad sunim – pavadonim atteica lidot lidmašīnā kopā ar savu saimnieci, kas ir invalīde, vari izlasīt šeit.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.