Ekonomika
Bizness

Pabeidz būvēt outlet ciemata fasādi Piņķos. Līdz pavasarim pabeigs iekšdarbus1

Publicitātes foto

(Plkst.14.55 precizēts virsraksts)

“Via Jurmala Outlet Village” (VJOV) pirmās būvniecības kārtas ietvaros noslēgti darbi pie 13 500 m2 lielā kompleksa ārējās fasādes un inženierkomunikāciju izbūves, tādējādi tuvojoties outlet atklāšanai 2020. gada pavasarī.

Publicitātes foto

Pirmais posms noslēgsies pavasarī

Atbilstoši projekta attīstības plānam sakārtota arī ciemata apkārtējā teritorija un izbūvēta autostāvvieta 1000 vietām.

Ciemata būvniecība sadalīta divos posmos un pirmajā posmā, kas noslēgsies nākamā gada pavasarī, tiks iznomātas telpas 77 zīmolu veikaliem, katra veikala platībai sasniedzot vidēji 150-170 kvadrātmetrus.

Publicitātes foto

“VJOV ir pirmais autentiskais outlet ciemats visā Baltijā, un esam gandarīti jau šobrīd novērot interesi gan no nomnieku, gan pircēju puses. Runājot par nomniekiem, prieks, ka tiek novērtēta outlet ciemata unikalitāte, kas, visticamāk, mainīs Baltijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumus.

Daudz pozitīvu ieguvumu

Ņemot vērā VJOV ģeogrāfisko atrašanās vietu un faktu, ka tuvākajos reģionos ir mazāks outlet koncepta veikalu skaits, nekā vidēji Rietumeiropā, mums ir visas iespējas nostiprināties šajā nišā.

Esmu pārliecināta, ka outlet ciemats atstās pozitīvu ietekmi arī uz tūristu skaita palielināšanos Latvijā, tam kļūstot par vienu no ceļojuma galamērķiem. Līdz šim šis potenciāls ir ticis izmantots ļoti pastarpināti, ne mērķtiecīgi,” informē VJOV attīstītāja SIA Outletico izpilddirektore Viktorija Beatrice Radzeviciene.

Publicitātes foto

Raksturojot potenciālo nomnieku interesi par savu zīmolu pārstāvniecību VJOV, uzņēmuma pārstāve atzīst, ka gan centra ģeogrāfiskā atrašanās vieta, gan tirgus vajadzība ir vieni no galvenajiem sadarbības intereses iemesliem. Tāpat augstu tiek novērtēts arhitektoniskais risinājums, ko izstrādājis arhitektu biroja “Archab” arhitekts Andris Bērziņš. “Šis ir nebijis koncepts Baltijas tirgū un atgādina Itālijā iecienītus iepirkšanās centrus, tādējādi ienesot jaunas tradīcijas un kultūru arī šeit,” papildina Viktorija Beatrice Radzeviciene.

Turpinās līgumu slēgšana ar īrniekiem

Šobrīd norit aktīvs darbs pie projekta tālākās attīstības, kā arī tiek slēgti līgumi ar īrniekiem, lai sāktu darbu pie telpu pielāgošanas katra zīmola vajadzībām. Lielākā daļa no būvniecības pirmajā kārtā pieejamajām telpām jau atradušas savus nomniekus.
VJOV tiks attīstīts divas kārtās un tā kopējā teritorijas platība būs 110 000 kvadrātmetri.

Saistītie raksti

Pirmajā kārtā paredzēts atklāt 77 zīmolu veikalus, kuru kopējā platība būs 13 500 m2. Pēc otrās kārtas būvniecības noslēgšanās, VJOV kopējā izīrējamā platība tiks palielināta līdz 21 000 kvadrātmetriem, nodrošinot tirdzniecības vietu 120 zīmolu veikaliem.

Paredzēts, ka VJOV radīs aptuveni 350 jaunas darbavietas, kā arī veiks nozīmīgu pienesumu Babītes novada pašvaldības budžetam.

LA.lv
SD
Sandra Dieziņa
Ekonomika
Ruduša kļūst par “Latvijas Televīzijas” prokūristi
7 stundas
LE
LETA
Ekonomika
Pieprasījums pēc talantiem ir daudz lielāks nekā vietējā tirgus piedāvājums
7 stundas
LE
LETA
Ekonomika
Tīmeklī, pa tālruni un dzīvesvietā – Centrālā statistikas pārvalde veic iedzīvotāju aptauju par interneta lietošanu
8 stundas

Lasītākie raksti

Par svarīgo

IK
Ilze Kuzmina
Latvijā
Uzdevumi, kas jāpilda ķīmijas olimpiāžu dalībniekiem, kļūst aizvien grūtāki. Saruna ar Nauri Narvaišu
2 stundas
LE
LETA
Sports
Merzļikins atzīts par NHL aizvadītās nedēļas otro zvaigzni
1 stunda
LE
LETA
Pasaulē
Ekstrēmos laikapstākļos Spānijā divi bojāgājušie
1 stunda
VB
Valdis Bērziņš
Pasaulē
ASV Senāts sāk izskatīt Trampa lietu
55 minūtes
LE
LETA
Latvijā
Kariņš: Koalīcija iebilst pret mīkstākām prasībām VP vadītāja amata kandidātiem
1 stunda