Paplašina “Rasēns” zīmolu, investējot 25 000 eiro 0

Piena pārstrādes uzņēmums AS “Food Union” ir paplašinājis zīmola “Rasēns” raudzētā piena dzērienu klāstu ar četriem produktiem, jauninājumā investējot 250 000 eiro.

Reklāma
Reklāma
Kokteilis
7 latviešu dīvainības, ko saprotam tikai mēs paši un kas mums šķiet absolūti normālas
Tuvojas postošs negaiss? Laika prognoze ceturtdienai neiepriecina
“Piestāju, nopērku!” Sieviete Purvciemā no bērniem iegādājusies peonijas, taču mājās viņu sagaidījis pārsteigums
Lasīt citas ziņas

Jaunie aveņu un multiaugļu garšu dzērieni un jau zināmais zemeņu-banānu dzēriens ir pieejams jaunā iepakojuma risinājumā – 220g pudelītēs ar korķi, savukārt apelsīnu-mango dzēriens ir jau zināmajā 100g iepakojumā.

Šie piena produkti tiek ražoti no augstākās kvalitātes Latvijā ražota piena, nesatur stabilizētājus un cieti. Rasēns ražošanā izmanto dabīgus aromatizētājus un tie satur A, B6, B12, D vitamīnus, folijskābi un kalciju, kā arī bifidobaktērijas.

CITI ŠOBRĪD LASA

Patlaban “Rasēns” zīmola sortimentā ir 17 produkti.

Kā ziņots, “Food Union” grupa apvieno trīs lielākos piena pārstrādes un saldējuma ražošanas uzņēmumus Latvijā – “Rīgas piena kombināts”, “Valmieras piens” un “Rīgas piensaimnieks”, saldējuma ražotāju Igaunijā “Premia”, saldējuma ražotāju Dānijā “Premier Is”, saldējuma ražotāju Norvēģijā “Isbjørn Is”, saldējuma ražotāju Rumānijā “Alpin57Lux” un saldējuma ražotāju Baltkrievijā “Ingman Ice Cream”.

“Food Union” grupas kopējais apgrozījums 2016. gadā sasniedza 247 miljonus eiro, grupā kopumā tiek nodarbināti vairāk nekā 2500 darbinieku, no kuriem vairāk nekā 1200 darbinieku strādā uzņēmumos Baltijā. 

LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.