Pulks: Esam izbūvējuši apvedceļu Rīgas iekšienē, novirzījuši kravas transportu 0

Kā zināms, Rīga nekad nav gatava, bet izdarīts ir daudz. Šobrīd plaši tiek runāts arī par gaisa kvalitāti, trokšņiem un izmešiem galvaspilsētā. Par to, kas šajā ziņā tiek darīts lietas labā, TV24 raidījumā “Rīga gatava?” stāsta Olafs Pulks, Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs (JV).

Reklāma
Reklāma
Trampam atliek bezspēcībā vien noplātīt rokas: Putins atdzīvina 3 klasiskās Kremļa taktikas
FOTO. VIDEO. “Tur ir ļoti daudz VUGD automašīnu, glābēji kaut kur skrien!” Aculiecinieks ziņo par biedējošu skatu galvaspilsētas centrā 16
Krievijā masveidā atceļ tradicionālās 9. maija parādes. Kas pēkšņi noticis?
Lasīt citas ziņas

Pulks skaidro, ka ir sākuši risināt jautājumu par gaisu, izmešiem un trokšņiem. “Apvadceļu apkārt Rīgai mēs nevaram uzbūvēt – tas būtu valdības uzdevums, bet mums ir savā veidā tāds apvadceļš Rīgā iekšā. Mēs esam izbūvējuši Austrumu maģistrāli, tāpat Dauderu pārvadu. Šobrīd top tilts uz Kundziņsalu – tas ir labajā krastā Daugavai. Kreisajā krastā top Dienvidu tilta ceturtā kārta. Kad tā būs gatava, mēs varēsim kravas transportu novirzīt prom no Vienības gatves un citur Pārdaugavā uzreiz pa tiešo uz šo Austrumu maģistrāli,” skaidro Pulks.

Viņš stāsta, ka ieguvumi ir tādi, ka kravas transports šobrīd ir novirzīts nost no 11. novembra krastmalas un no Pērnavas ielas. Līdz ar šiem veikumiem ir mazāk trokšņu, labāks gaiss un labāka vides kvalitāte.

CITI ŠOBRĪD LASA

Arī citi ceļa posmi Rīgā tiek uzlaboti. Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja šodien Rīgas attīstības programmas Rīcības plānā un Investīciju plānā iekļāva Sporta ielas un Ziemeļu transporta koridora būvprojektu izstrādi.

Sporta ielas būvprojektam jāparedz ielas posma no Skanstes ielas līdz Pulkveža Brieža ielai pārbūve, tai skaitā, gājēju un velo infrastruktūras, brauktuves ar divām joslām un inženierkomunikāciju izbūve.

Tāpat jāieplāno Pētersalas ielas, Sporta ielas, Pulkveža Brieža ielas un Ganību dambja krustojuma pārbūves būvniecības dokumentācijas izstrāde, veicinot Rīgas ielu tīkla attīstību un Skanstes teritorijas revitalizāciju.

Projekta izstrāde radīs iespēju novirzīt satiksmes plūsmu un mobilitātes paradumu maiņu, tādējādi nodrošinot dzīves vides kvalitāti un palielinot sabiedrisko drošību. Plānots, ka būvprojektu izstrādās līdz 2026.gada jūlijam.

Savukārt Ziemeļu transporta koridora būvprojekta izstrāde jāveic līdz 2027.gada 30.decembrim.

Projekts nodrošinās Rīgas apvedceļa A5 savienojumu ar Daugavgrīvas šoseju, TEN-T infrastruktūras realizāciju, veicinot investīciju piesaisti Daugavas kreisajā krastā, kā arī nodrošinās Rīgas vēsturiskā centra aizsardzības zonas atslogošanu no kravas autotransporta un tranzīta autosatiksmes.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.