Ilustratīvs attēls
Ilustratīvs attēls
Foto: FREEPIK

Rīgas pašvaldības krīzes informatīvais tālrunis turpmāk strādās diennakts režīmā 0

No sestdienas, 4.aprīļa, Rīgas pašvaldības krīzes komunikācijas informatīvais tālrunis 80 000 800 strādās diennakts režīmā, ieskaitot brīvdienas un svētku dienās, aģentūru LETA informēja domē.

Reklāma
Reklāma
“Zaļais kurss jau tepat pie sliekšņa.” Vai varētu aizliegt malkas, brikešu un granulu apkuri? 400
TV24
Uzņēmējs nosauc visbirokrātiskākās valsts iestādes, kuras būtu likvidējamas: Šādi es, protams, varu sev audzēt ienaidniekus 88
Māte ar šausmām atklāj, ka jaundzimušais bērns, par kuru viņa rūpējās slimnīcā, nav viņas bērns 19
Lasīt citas ziņas

Pašvaldība aicina iedzīvotājus neskaidrību gadījumā par pašvaldības iestāžu un uzņēmumu darbību krīzes apstākļos zvanīt uz minēto Apmeklētāju pieņemšanas centra bezmaksas informatīvo tālruni vai rakstīt uz e-pasta adresi “[email protected]”.

Diennakts darba režīms ieviests, lai veicinātu iedzīvotāju informētību par pašvaldības darbu un piedāvātajām iespējām ārkārtējās situācijas laikā. Līdz šim krīzes tālrunis darbojās darba laikā, vidēji dienā saņemot no 100 līdz 200 jautājumiem.

CITI ŠOBRĪD LASA

Jautājumus var uzdot arī Rīgas domes sociālo tīklu kontos “Twitter” un “Facebook”.

Kā ziņots, lai iedzīvotāji varētu ērtāk rast atbildes uz jautājumiem saistībā ar Covid-19 infekcijas uzliesmojumu un tā radīto ietekmi dažādās jomās, Valsts kanceleja izveidojusi tīmekļvietni “covid19.gov.lv”. Šajā vietnē apkopota informācija no atbildīgo iestāžu mājaslapām, statistikas dati, kā arī biežāk uzdotie jautājumi un atbildes uz tiem.

Lai sniegtu atbildes uz dažādiem iedzīvotāju jautājumiem saistībā ar Covid-19 un tā dēļ izsludināto ārkārtējo situāciju valstī, Valsts kanceleja sadarbībā ar uzņēmumu “Tet” ir izveidojusi arī vienotu bezmaksas informatīvo diennakts tālruni 8345.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.