Šādi izskatās viltus vēstule, kas it kā sūtīta no bankas.

“Swedbank” klientiem atkal mēģina izvilināt internetbankas paroles 0

Vairāki “Swedbank” klienti ir saņēmuši krāpnieciskus elektroniskā pasta sūtījumus it kā bankas vārdā ar saiti uz viltus mājas lapu, kurā pēc tam tiek lūgts ievadīt internetbankas kodu kartes paroles.

Reklāma
Reklāma
10 profesijas, ar kuru palīdzību tu vari kļūt par miljonāru! Vai tu jau strādā kādā no tām?
Krimināls
“Nebiju paspējis gultu saklāt…” Pārsteidzošs stāsts par Jevgeniju Gecko, kurš izbēdzis no Jēkabpils cietuma, taču pirms tam sazinājies ar LA.LV
“Ja pie katras zibeņošanas būs šādi paziņojumi, puse Latvijas iedzīvotāju aizies ar sirdi.” Nakts vidū cilvēkus atkārtoti izbiedē šūnu apraidē izsūtītie brīdinājumi
Lasīt citas ziņas

“Aicinām nekādā gadījumā to nedarīt un par šādiem e-pastiem informēt banku. Bankas pārstāvji pateicas Paldies vērīgajiem klientiem, kas to jau izdarījuši!” teikts bankas izplatītājā paziņojumā.

Jebkuru šaubu vai aizdomu gadījumā banka aicina klientus nekavējoties sazināties ar banku, lai pārliecinātos par e-pasta autentiskumu.

CITI ŠOBRĪD LASA

“Atcerieties galveno finanšu drošības internetā likumu: banka nekad nezvanīs, nesūtīts e-pastu un nelūgs no klienta rekvizītus, kuri nepieciešami elektronisko pakalpojumu izmantošanai. Banka arī nekad nelūdz ievadīt visas internetbankas paroles,” uzsvērts paziņojumā.

Vairāk informācijas par datu drošības sargāšanu varat atrast “Swedbank” mājas lapā. Ja rodas šaubas par kādu darījumu, vēstuli, e-pastu vai zvanu, vienmēr jāsazinās ar banku.

SAISTĪTIE RAKSTI
LA.LV aicina portāla lietotājus, rakstot komentārus, ievērot pieklājību, nekurināt naidu un iztikt bez rupjībām.